نسخه خرس قهوه‌ای شیائومی می 8 اس ای

نسخه خرس قهوه‌ای شیائومی می 9 اس ای رونمایی شد

نسخه جدیدی از گوشی Xiaomi Mi 9 SE با عنوان Brown Bear Edition معرفی شد. نسخه خرس قهوه‌ای شیائومی می 9 اس ای در همکاری با شرکت LINE Messenger توسعه یافته است.

شیائومی می 9 اس ای به لطف قدرت گرفتن از تراشه اسنپدراگون 712، مجهز شدن به دوربین سه گانه با توانایی ثبت تصاویر 48 مگاپیکسلی و استفاده از نمایشگری باکیفیت، یکی از محبوب‌ترین میان‌رده‌های کنونی بازار موبایل است. شیائومی در همکاری با شرکت LINE Messenger، نسخه خرس قهوه‌ای شیائومی می 9 اس ای را نیز طراحی و معرفی کرد.

ویژگی‌های ظاهری نسخه خرس قهوه‌ای شیائومی می 9 اس ای

روی پنل پشتی این نسخه، تصویر خرس قهوه‌ای معروف پیام رسان لاین حک شده است. همچنین در رابط کاربری، یک پوسته خرس قهوه‌ای انحصاری، وجود دارد. نسخه خرس قهوه‌ای شیائومی می 9 اس ای در یک بسته‌بندی متفاوت از جعبه نسخه عادی به دست مشتری خواهد رسید. داخل جعبه یک کیف محافظ، یک پاوربانک با ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپر ساعت و همچنین استیکرهای خرس قهوه‌ای لاین وجود دارد.

نسخه خرس قهوه‌ای شیائومی می 8 اس ای

نسخه خرس قهوه‌ای شیائومی می 9 اس ای نیز همانند نسخه عادی از تراشه اسنپدراگون 712 قدرت گرفته و به نمایشگری 5.97 اینچی از نوع Super AMOLED مجهز شده است. در بالای نمایشگر، برای جای دادن دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی گوشی، یک ناچ واتردراپ وجود دارد. اگرچه این گوشی یک میان‌رده محسوب می‌شود، اما سازنده همانند شیائومی می 9، در آن نیز از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده کرده است.

روی ماژول دوربین اصلی  یک سنسور 48 مگاپیکسلی رنگی، یک سنسور 13 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع تله فوتو قرار دارد. یک فلاش ای ای دی نیز برای این دوربین تعبیه شده است.

ظرفیت باتری نسخه خرس قهوه‌ای شیائومی می 8 اس ای نیز 3070 میلی‌آمپر ساعت بوده و از شارژ سریع با توان خروجی 18 وات پشتیبانی می‌کند. نسخه عادی، دارای 6 گیگابایت رم بوده و بسته به نیاز کاربر، در دو مدل دارای ظرفیت داخلی 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت به فروش می‌رسد. اما نسخه خرس قهوه‌ای شیائومی می 8 اس ای تنها در یک مدل مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی موجود است. این نسخه قیمت چندان بالاتری نداشته و تنها 370 دلار قیمت دارد. پیش‌ خرید آن هم‌اکنون از طریق وب سایت شیائومی امکان‌پذیر است. گوشی از روی نهم آوریل (بیستم فروردین) روانه بازار خواهد شد.