گلکسی A20e

گلکسی A20e سامسونگ تاییدیه FCC را دریافت کرد

گوشی گلکسی A20e سامسونگ موفق به کسب تاییدیه FCC‌ شد. این تاییدیه علاوه بر تایید برخی از مشخصات گوشی جدید سامسونگ، تایید می‌کند که طی روزهای آینده شاهد رونمایی از گلکسی ای 20 ای خواهیم بود.

انتظار می‌رود گوشی گلکسی A20e سامسونگ دقیقا هفته‌ی آینده همین روز، 10 آوریل (21 فروردین) رونمایی شد. این گوشی به تازگی موفق به کسب تاییدیه FCC شده تا شایعه‌ی رونمایی از آن داغ‌تر و داغ‌تر شود. شماره مدل گلکسی ای 20 ای نیز در سایت اف سی سی، SM-A202F/DS بوده است.

تایید برخی از مشخصات گلکسی A20e

فهرست منتشر شده در سایت FCC اطلاعات زیادی را از این گوشی در اختیار ما قرار نمی‌دهد،‌ اما نشان دهنده‌ی حضور یک نمایشگر 5.8 اینچی در قاب جلوی گوشی گلکسی A20e است که نسبت به نمایشگر مدل اصلی گلکسی A20 کمی کوچک‌تر است. این فهرست همچنین نشان می‌دهد که گوشی ارزان قیمت جدید سامسونگ می‌تواند از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی خود را دریافت کند. از دیگر مواردی که این فهرست به ما نشان می‌دهد، پشتیبانی از وای فای تک باند است.

چند روز پیش رندرهایی از قاب گوشی گلکسی ای 20 ای سامسونگ منتشر شد که نشان دهنده‌ی ظاهر مشابه این گوشی با نسخه‌ی اصلی گلکسی ای 20 بود. همچنین این گوشی چندی پیش با تراشه‌ی اگزینوس 7885، رم 3 گیگابایتی و اندروید 9 پای در سایت بنچمارک‌گیری Geekbench رویت شده بود. اطلاعات بیشتری از این گوشی را می‌توانیم طی روزهای آینده‌ی منتهی به مراسم رونمایی از گلکسی A20e به دست آوریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. fadf هم بهش بدین خوب

  2. من دیگه هنگ کردم پرچم دار کدومه