تصاویر رسمی آنر 20 آی

تصاویر رسمی آنر 20 آی یک هفته پیش از رونمایی منتشر شد

تصاویر رسمی آنر 20 آی (Honor 20i) درست یک هفته مانده به رونمایی رسمی منتشر شد. این تصاویر نشان دهنده‌ی شباهت بسیار زییاد گوشی آنر 20i با 20 لایت هستند.

آنر، برند زیرمجموعه ی هواوی قصد دارد درست 7 روز دیگر، 28 فروردین ماه در چین از یک گوشی جدید به نام آنر 20 آی پرده برداری کند. این شرکت اطلاعات زیادی در مورد گوشی جدید خودش را منتشر نکرده است، اما به لطف تصاویر رسمی آنر 20 آی ما حالا می‌توانیم حضور یک بریدگی در بالای نمایشگر که از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند و دوربین سه گانه پشتی را تایید کنیم.

تصاویر رسمی آنر 20 آی

تصاویر رسمی آنر 20 آی

تصاویر رسمی آنر 20 آی که در فروشگاه اینترنتی معتبر VMall منتشر شده‌اند، حضور یک اسکنر اثر انگشت در پشت قاب و همچنین عرضه‌ی دیوایس در سه رنگ مختلف را نیز تایید می‌کند.

Honor 20i شباهت زیادی با گوشی تازه معرفی شده‌ی آنر 20 لایت دارد. این شباهت از نظر سخت افزاری نیز وجود دارد که به معنای قدرت‌گیری آن از تراشه‌ی کایرین 710 با 4 گیگابایت رم و تجهیز به نمایشگر 6.21 اینچی فول اچ دی پلاس و یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی است. علاوه بر دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی جلو، همچنین سه دوربین در پشت با سنسورهای 24، 8 (فوق عریض) و 2 مگاپیکسلی (تشخیص عمق) نیز استفاده شده است. به همین دلیل، ما احتمال می‌دهیم مدل 20i نسخه‌ی چینی گوشی 20 لایت باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. مار از پونه بدش میاد دره خونش میروید 🤮