دوربین سامسونگ گلکسی اس 10 5G

دوربین سامسونگ گلکسی اس 10 5G بالاترین امتیاز را در DxOMark کسب کرد

دوربین سامسونگ گلکسی اس 10 5G توانست مقام اول را در DxOMark کسب کند. موسسه DxOMark بالاترین امتیاز را به دوربین اصلی، در هر دو حوزه عکس و فیلم و همچنین دوربین سلفی این گوشی داده است.

شرکت سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد گوشی گلکسی S10 نسخه‌ 5G این شرکت توانسته است مقام اول را در رتبه‌بندی موسسه DxOMark برای هر دو دوربین اصلی و سلفی خود به دست آورد. DxOMark یک موسسه شناخته شده در ارزیابی کیفیت عکس دوربین‎های موبایل است. این موسسه با استفاده از پروتکل‏‌های سخت‌گیرانه، عملکرد و کیفیت دوربین‎ گوشی های هوشمند را به شکلی بی‎طرفانه و قابل اعتماد، رتبه‎بندی می‎کند.

در رتبه‌بندی موسسه DxOMark دوربین اصلی گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 5G در هر دو حوزه عکس و فیلم به مقام اول رسید و در مجموع امتیاز 112 را کسب کرد. این دوربین‏ به صورت جداگانه برای عکس امتیاز 117 و برای فیلمبرداری امتیاز 100 را به دست آورد و به این ترتیب گلکسی S10 نسخه 5G اولین گوشی هوشمندی است که در حوزه فیلمبرداری به امتیاز 100 می‏‌رسد. در بررسی‎های این موسسه تاکید شده است که دوربین اصلی گلکسی S10 نسخه 5G دارای قابلیت فوکوس خودکار سریع و دقیق است و می‌‏تواند عکس را با سطح بسیار خوبی از جزییات و رنگ در شرایط گوناگون ثبت کند.

دوربین سامسونگ گلکسی اس 10 5G

دوربین سلفی سامسونگ گلکسی اس 10 5G هم با امتیاز کلی 97 توانست به رتبه اول رسیده و برای بخش عکس امتیاز 101 و برای بخش ویدیو امتیاز 90 را به دست آورد. موسسه DxOMark عملکرد دوربین سلفی گلکسی S10 نسخه 5G را در حوزه‎های مختلف مانند کنتراست، رنگ، فوکوس خودکار، نویز، زوم و حالت بوکه در شرایط نور کم و نور داخل اتاق یا محیط بسته ارزیابی کرده است.

دوربین سامسونگ گلکسی اس 10 5G

مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی اس 10 5G

گوشی گلکسی S10 نسخه 5G در مجموع دارای دو دوربین با 6 لنز (دو لنز در جلو چهار لنز در عقب) است که دوربین آن را به یک دوربین سطح حرفه‎ای تبدیل می‏‌کند. دوربین سلفی با فوکوس خودکار دوئال پیکسل می‏‌تواند سلفی‎هایی بسیار با کیفیت بگیرد و دوربین اصلی آن که مجهز به لنز فوق عریض است برای کسانی طراحی شده که به دنبال ثبت و اشتراک‎گذاری تصاویر چشم‎گیر در هر لحظه هستند. گلکسی S10 نسخه 5G با استفاده از فناوری پردازشگر عصبی (NPU)، سطح دوربین گوشی های هوشمند را تا حد زیادی ارتقا داده است و با کمک لنز تشخیص عمق سه بعدی خود، عکس‎هایی بسیار دقیق می‎گیرد. این لنز با اندازه‎گیری زمان بازگشت سیگنال نور از هر شی، عمق را با دقت بسیار زیادی اندازه گرفته و در نهایت افکت بوکه را در حالت فیلمبرداری Live Focus به بهترین شکل اعمال کرده و در بخش Quick Measure نیز اشیا را اندازه‎گیری می‎کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. قابل توجه شما دوست عزیز
    اولا نوکیا هنوز نمره دوربینش منتشر نشده الکی لاف سامسونگ رو نیا
    دوما این اصلا گوشی نیست که بشه خریدش و فقط برای پز دادن خوبه
    برو یه نگاه به قابلیت ها و قیمتشون بنداز بعد میفهمی که از چی طرفداری میکنی.

  2. قابل توجه اشرف خانم و فن بازای چینی
    هنوز رو دست سامسونگ نیومده دوربین،هواوی مونده به ارباب برسه،قویترین دوربین گوشیهای هوشمند تا این لحظه S10 5G شده،حالا برو هی پز بده با لایکا
    سامسونگ برتر مطلق بوده و هست و خواهد بود،وقتی یه میان رده سامسونگ امتیازش از پرچمدارای برندهایی که اسمشون رو نگم چون فن بازاش ناراحت میشن،بیشتره پس این سوپر لوکس جای خودش رو داره
    اشرف جونم ناراحت نشو چون ۵ ماه دیگه این افتخار رو دوباره نوت ۱۰ از ان خودش میکنه

    • اقا جواتی خیلی جواتی
      شامسونگ با روتوشه تصویر شما فیک بازانو جذب خودش کرده

      • اشرف خانم،مغز معیوب تو نمیخواد از موسسه DxOMark ایراد بگیری،الان تمام مهندس ها و کارشناسان این موسسه نمیفهمن و تو زوال عقل میفهمی؟
        مهم خروجی عکسه که سامسونگ معظم اول بوده و خواهد بود…
        اشرف خانم….بعله…سواد داری؟ نخیر
        پس حرف مفت نزن

    • 😂😂گوگل پیکسل با تک دوربین میخورتش
      حالا بذار نسل جدیدش بیاد اون که میترکون
      در ضمن حرف اول از ابتدا و تا پایان نوکیا میزن