آنر 20 پرو

عکس منتشر شده از آنر 20 پرو دوربین چهارگانه آن را نشان می‌دهد

پس از آنر 20، حالا نوبت به انتشار عکسی از گوشی آنر 20 پرو (Honor 20 Pro) می‌رسد. این رندر دوربین چهارگانه پشتی گوشی جدید هواوی آنر را تایید می‌کند.

یک عکس جدید از گوشی آنر 20 پرو در فضای مجازی منتشر شده است که می‌تواند دوربین چهارگانه روی قاب پشتی آن را تایید کند. همچنین این تصویر با تصویری از قاب 20 پرو که به تازگی منتشر شده نیز مطابقت دارد. انتظار می‌رود برند آنر این گوشی را به عنوان یک نسخه‌ی ارزان قیمت از گوشی پرچمدار هواوی پی 30 پرو روانه‌ی بازار کند.

این تصویر منتشر شده چینش عمودی دوربین‌های پشتی را به نمایش می‌گذارد که یک لنز تله فوتو پریسکوپی در بالای آن‌ها قرار دارد. سه سنسور دیگر شامل یک لنز 3D ToF، سنسور فوق عریض و یک سنسور عریض می‌شود. احتمالا این گوشی سنسور 40 مگاپیکسلی Sony IMX600 را از گوشی پی 30 پرو به ارث ببرد. برخی گزارش‌ها نیز می‌گویند ممکن است سنسور 48 مگاپیکسلی Sony IMX586 نقش سنسور دوربین اصلی این گوشی را ایفا کند.

آنر 20 پرو در برابر آنر 20

آنر 20 پرو

آنر 20 در چپ، مدل پرو در راست

در سمت راست دوربین پایینی نیز یک ماژول قرار دارد که به نظر می‌رسد مربوط به فوکوس لیزری و فلاش LED است. ضمنا خبری از اسکنر اثر انگشت در قاب پشتی گوشی نیست که می‌تواند بیانگر تجهیز آنر 20 پرو به یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه باشد.

ماه گذشته نیز عکسی از مدل اصلی آنر 20 منتشر شده بود که وجود دوربین سه گانه پشتی در آن را نشان می‌داد. این گوشی نیز می‌تواند نسخه‌ی ارزان قیمت هواوی پی 30 باشد که با مدل پرو خود رونمایی خواهند شد.

آنر 20 به یک نمایشگر 6.1 اینچی OLED مجهز می‌شود، در حالی که مدل پرو به نمایشگر 6.5 اینچی OLED تجهیز خواهد شد. تراشه‌ی کایرین 980 قدرتبخش این دو است، در حالی که گوشی آنر 20 پرو با یک رم 8 گیگابایتی عرضه خواهد شد. ظرفیت دقیق باتری مدل پرو مشخص نیست، اما مدل اصلی از یک باتری 3650 میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد که از فناوری شارژ سریع 22.5 وات برخوردار است. هر دو گوشی به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز هستند و رابط کاربری EMUI 9 مبتنی بر اندروید 9 پای در راس بخش نرم افزاری آن‌ها قرار دارد.