دوربین ال جی وی 40

دوربین ال جی وی 40 در سایت DxOMark امتیاز 94 را ثبت کرد

امتیاز دوربین ال جی وی 40 در بررسی مجدد سایت DxOMark از 93 به 94 رسید. اما دلیل این افزایش امتیاز چه بوده است؟ در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

سایت DxOMark بررسی دوربین ال جی وی 40 را به‌روزرسانی کرد و امتیاز 94 را جلوی نام آن ثبت کرد؛ این درحالیست که چند روز پیش پرچمدار جدید ال جی از این سایت امتیاز 93 را کسب کرده بود. این تصحیح به دلیل کشف خطایی در یکی از آزمایش‌ها بوده است.

تغییر در امتیازهای دوربین ال جی وی 40

یکی از مواردی که با تغییر امتیاز مواجه شده٬ بخش نوردهی است که حالا از 83 به 88 رسیده است و همین باعث شده امتیاز بخش عکاسی با دوربین ال جی وی 40 از 96 به 98 برسد. همین بهبود در امتیاز عکاسی باعث بالا رفتن امتیاز کلی دریافتی شده است. در انتها بررسی کنندگان٬ گوشی ال جی V40 را به خاطر نوردهی دقیق داخلی آن مورد ستایش قرار داده‌اند٬ اما هیجان کمتری را نسبت به نوردهی در محیط‌های بیرونی از آن‌ها مشاهده می‌کنیم. رنگ‌ها پرجنب و جوش و خوب هستند و جزئیات نیز در عکس‌های بیرونی به خوبی نمایان می‌شود.

این‌ها مواردیست که کارشناسان سایت DxOMark در مورد دوربین ال جی وی 40 می‌گویند. اگر کنکجاو هستید تا بررسی این گوشی را به صورت کامل در این سایت مشاهده کنید٬ می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

15 دیدگاه

  1. ببین ال جی هرچی باشه آتش نمیگیره..اصلا روت میشه اسم سامسونگ بععدازاون ننگی که بالا آوردوبیاری.جدیدا هم که اثرانگشت زیرصفحه که اینقدرتبلیغ میکرد هک شده.بروجی ال ایکس بخراماسامچوس نخر.

  2. من خودم طر دار LG هستم
    میدونم بازار موبایلش خیلی وقت میشه طرفداری نداره ولی خب من دوستش دارم تو خونمم بیشتر از یخچال تا ال ای دی کولر ماشین لباسشویم همه ال جی هستن

  3. الجی هم برند قابل قبولیه

  4. الجی اشغال ترین برنده

  5. برای الجی امیتاز خیلی خوبیه

  6. دوربین سه گانه امتیازش با دوربین تکی برابری کرده :/
    جل الخالق

  7. با میان رده های سامسونگ برابری میکنه،اینه تفاوت یک اعجوبه با یه گوشی ساز معمولی