قالب آیفون 11

تصاویر قالب آیفون 11 و آیفون 11 مکس اپل به بیرون درز کرد

به تازگی، کاربری در شبکه اجتماعی Weibo اقدام به انتشار تصاویری از قالب آیفون 11 و آیفون 11 مکس کرده است. این عکس‌ها سبک طراحی آیفون ایکس آی و ایکس آس مکس به عنوان گوشی های 2019 اپل را به خوبی نشان می‌دهند.

به نظر می‌رسد طرح عجیبی و غریب ماژول دوربین آیفون‌ های سال 2019، که تا امروز در چند رندر و حتی تصویر قاب میانی آیفون ایکس آی مشاهده کردیم، صحت دارد. چندی پیش کاربری در شبکه اجتماعی چینی Weibo دو عکس از قالب آیفون 11 و آیفون ایکس 11 مکس منتشر کرد. بر اساس آن‌ها می‌توان به دید خوبی درباره سبک طراحی پنل پشتی و پنل جلویی گوشی دست یافت. گفتنی است این قالب‌ها برای ساخت قاب‌های محافظ گوشی توسط شرکت‌های تولید‌کننده لوازم جانبی کاربرد دارند.

عکس‌های قالب آیفون 11 و برادر بزرگتر آن همچنین نشان می‌دهند پیش‌بینی‌ آقای مینگ-چی کو درباره به یکسان بودن ماژول دوربین هر دو گوشی پرچمدار آی او اسی 2019 صحت داشته است، چرا که روی پنل پشتی هر دو گوشی، ماژول دوربین سه گانه یکسانی دیده می‌شود.

تصویر قالب آیفون 11 و آیفون 11 مکس

قالب آیفون 11

طبق شایعات پیشین، در کنار سنسور رنگی اصلی 14 مگاپیکسلی، یک سنسور 10 مگاپیکسلی از نوع تله فوتو و یک سنسور ToF نیز وجود دارد. سنسور ToF از طریق محاسبه زمان رفت و برگشت نور مادون قرمز از سمت اشیای مختلف، فاصله آن‌ها تا دوربین را به طور دقیق محاسبه می‌کند. به خاطر دقت بالا در محاسبه فاصله اشیا، دقت در اعمال افکت بوکه افزایش پیدا کرده و عکس‌های پرتره حرفه‌ای‌تری به ثبت می‌رسند. کاربرد دیگر آن‌، افزایش ویژگی‌های واقعیت افزوده دوربین است. البته آقای مینگ-چی کو تحلیلگر شناخته شده اخبار محصولات اپل، چنین تصوری ندارد.

بر اساس اطلاعات جدید دوربین آیفون XI و XI Max اپل طبق گزارش اخیر مینگ-چی کو، سنسور سوم از نوع اولترا واید بوده و هر سه سنسور دوربین سه گانه آیفون ایکس آی و آیفون ایکس آی مکس، 12 مگاپیکسلی خواهند بود. وی رزولوشن دوربین سلفی را نیز یکسان با سنسورهای دوربین اصلی عنوان کرد. به عقیده آقای مینگ-چی کو اگرچه ماژول دوربین سه گانه آیفون 11 و آیفون 11 مکس به صورت مربعی طراحی شده و سنسورها به شکلی نه چندان ناهمگون کنار هم قرار گرفته‌اند، اما این دوربین چنان که بیشتر کاربران تصور می‌کنند زشت نخواهد بود!

قالب آیفون 11

یکی دیگر از موضوعاتی که طبق تصویر دوم قالب آیفون 11 و آیفون 11 مکس به آن پی بردیم، وجود یک بریدگی عریض در بالای نمایشگر است. به نظر می‌رسد اپل نه تنها ابعاد ناچ بالای صفحه نمایش را کاهش نداده، بلکه آن را عریض‌تر از قبل نیز طراحی کرده است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. یا خدا چه عکسای پرتره ای بندازیم