هیوندای کرتا 2020

هیوندای کرتا 2020 در نمایشگاه شانگهای رونمایی شد

هیوندای کرتا 2020 (Hyundai Creta) یا هیوندای ix25 در نمایشگاه خودرو شانگهای 2019 به صورت رسمی معرفی شد. این خودرو نسبت به نسل‌های قبلی به‌روزتر و مدرن‌تر شده است. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

شرکت کره‌ای هیوندای از نسل جدید کراس اوور ساب کامپکت کرتا در نمایشگاه خودرو شانگهای 2019 رونمایی کرد. شرکت هیوندای طراحی تهاجمی‌تری را برای این خودرو در نظر گرفته است که در بخش‌های جلو شاهد جلوپنجره آبشاری جدید و جذابی هستیم که قبلا در هیوندای پالیسید نیز از آن استفاده شده است. در برخی از بازارهای جهانی خودرو هیوندای کرتا 2020 را با نام ix25 نیز می‌شناسند. طراحان از چراغ‌های دوقسمتی خودرو هیوندای کنا در این خودرو استفاده کرده‌اند.

مشخصات هیوندای کرتا 2020

در قسمت عقب خودرو هیوندای کرتا 2020 شاهد چراغ‌های سه‌تکه هستیم که کمی عجیب به نظر می‌رسد. سایر قسمت‌های این خودرو از طراحی معمولی برخوردارند. طراحان برای این خودرو ویژگی‌های آفرودی چون پوشش‌های پلاستیکی بدنه و محافظ نقره‌ای رنگ سپر جلو در نظر گرفته‌اند که سپر نیز از سطح زمین فاصله مناسبی برای شرایط آفرودی دارد.

هیوندای کرتا 2020

شرکت هیوندای در طراحی داخلی نسل جدید این خودرو نسبت به سایر محصولات خود از نوآوری‌های جدیدی استفاده کرده است و به همین دلیل کابین این خودرو نسبت به گذشته مدرن به نظر می‌رسد. در داخل کابین هیوندای کرتا 2020 شاهد کنسول مرکزی مشکی براقی هستیم که به نمایشگر بزرگ سیستم اطلاعاتی و سرگرمی متصل است و همین عاملی برای لوکس به نظر رسیدن این خودرو محسوب می‌شود. این نمایشگر لمسی خودرو هیوندای کرتا به محصولات تسلا شباهت دارد. این خودرو از صفحه‌آمپر دیجیتالی نیز بهره خواهد برد.

هیوندای کرتا 2020

هیوندای کرتا دارای 4.30 متر طول، 1.79 متر عرض و 1.62 متر ارتفاع است. فاصله محوری این خودرو نیز حدود 2.61 متر اعلام شده است. با توجه به این ابعاد، هیوندای کرتا 2020 نسبت به نسل قبلی 3 سانتی‌متر طویل‌تر، 1 سانتی‌متر عریض‌تر شده و 2 سانتی‌متر نیز فاصله محوری بیشتری دارد، اما نسبت به نسل قبلی ارتفاع آن 7 سانتی‌متر کاهش پیدا کرده است. تاکنون در خصوص مشخصات فنی این خودرو اطلاعاتی منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*