درآمد شرکت هواوی

درآمد شرکت هواوی در ابتدای سال جاری 39 درصد رشد داشت

با وجود درگرفتن جنگ تجاری بین آمریکا و چین، هواوی سال 2019 را در بهترین شکل ممکن آغاز کرده است. طبق یک گزارش مالی جدید، درآمد شرکت هواوی در سه ماهه نخست سال به 26.81 میلیارد دلار رسیده که به معنای رشد 39 درصدی در قیاس با مدت مشابه سال قبل است.

همچنین حاشیه سود خالص هواوی با رسیدن به سقف 8 درصدی، اندکی نسبت به چارک ابتدایی سال 2018 افزایش یافت. رئیس ادواری این کمپانی «گو پینگ» هم سه هدف اصلی را برای سال 2019 ترسیم کرده است که شامل حضور موفق‌تر در بازار محصولات مصرفی، تجهیزات مخابراتی و دستگاه‌های سازمانی می‌شود تا رشد دو رقمی در هر سه کاتگوری حاصل شود.

هواوی می‌گوید که به رکورد فروش 59 میلیون واحد گوشی هوشمند در سه ماهه اول امسال رسیده؛ در حالی که این رقم در بازه‌ی مشابه سال قبل، 39.3 میلیون دستگاه بوده است. کمپانی چینی قصد دارد این موفقیت را در جبهه‌های تجاری دیگری چون PC، گجت های پوشیدنی و لوازم خانگی هوشمند هم تکرار کند.

هواوی پی 30 پرو

رشد بیشتر سود خالص و درآمد شرکت هواوی در امسال دور از ذهن هم نیست؛ زیرا اگر 2019 را سال فراگیر شدن شبکه 5G در سطح جهان بدانیم، موقعیت‌های بی‌سابقه‌ای پیش روی این کمپانی خواهد بود. هواوی جایگاه خود را به عنوان بزرگترین تولیدکننده تجهیزات مخابراتی تحکیم بخشیده و ظاهرا در زمینه شبکه 5G، با چهل شرکت مخابراتی جدید قرارداد امضا کرده است.

در عرصه هوش مصنوعی (AI) و خدمات ابری (cloud) نیز، چشم‌انداز روشنی برای هواوی وجود دارد. بر اساس این گزارش، هم‌اکنون بیش از یک میلیون توسعه‌دهنده و کاربر سازمانی از سرویس‌های Huawei Cloud استفاده می‌کنند و کمپانی چینی می‌خواهد به یکی از پیشتازان این صنعت بدل شود. هواوی در رقابت یادگیری عمیق Stanford DAWNBench هم درخشان ظاهر شد تا پیشرفت‌ خود در زمینه هوش مصنوعی را به رخ بکشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. چه راحت میشه از جیب ملت ضعیف دنیا پول در اورد

  2. همینجوری رشد کنه دیگه تمام دنیا رو میگیره لامصب