مدل 2019 لپ تاپ های گیمینگ لنوو

مدل 2019 لپ تاپ های گیمینگ لنوو با پردازنده‌های نسل نهمی Core 9 اینتل معرفی شدند

مدل 2019 لپ تاپ های گیمینگ لنوو به نام‌های Legion Y9000K، Y7000P و Y7000 معرفی شدند. مهم‌ترین قابلیت این لپ تاپ های مخصوص بازی، تجهیز آن‌ها به پردازنده نسل نهمی Core i9 اینتل است.

لنوو روز گذشته میزبان یک رویداد خبری ویژه در چین بود که در آن از گوشی پرچمدار جدید خود، لنوو زد 6 پرو پرده برداری کرد. اما این تنها محصولی نبود که شرکت فناوری چینی معرفی کرد؛ مدل 2019 لپ تاپ های گیمینگ لنوو نیز معرفی شدند. تجارت کامپیوترهای شخصی این شرکت، یکی از وجه‌های مهم درآمدزایی آن‌ها محسوب می‌شود، پس به‌روزرسانی خانواده لپ تاپ های لنوو جای تعجب ندارد. سه لپ تاپی که روز گذشته معرفی شدنند، Legion Y9000K، Y7000P و Y7000 نام دارند. این لپ تاپ های مخصوص بازی برای نخستین بار در نمایشگاه CES 2019 معرفی شدند، اما پردازنده‌ی قدرتبخش آن‌ها Core i7 بود.

مدل 2019 لپ تاپ های گیمینگ لنوو

مدل 2019 لپ تاپ های گیمینگ لنوو

شاید کلیدی‌ترین قابلیت مدل 2019 لپ تاپ های گیمینگ لنوو تجهیزشان به پردازنده‌ی نسل نهمی Core i9 اینتل باشد. مدل 15 اینچی به جدیدترین کارت گرافیک Nvidia GeForce نیز مجهز است و مشتریان می‌توانند بین مدل‌های RTX و GTX‌ یکی را برگزینند. مدیر لنوو می‌گوید لپ تاپ‌های نسل جدید خانواده Legion دارای سه ویژگی منحصر به فرد هستند: نمایشگر پیشرفته Dual-Direct GFX دو حالته، سیستم خنک کننده TSI frost blade و دکمه‌ی Fn+Q برای حالت قدرتمند.

سیستم خنک کننده‌ی این لپ تاپ‌ها از یک لوله‌ی حرارتی با قطری تا 8 میلی‌متر بهره می‌برد. این سیستم منجر به افزایس سطح اتتقال حرارتی تا 78 درصد و کاهشش 10 درصدی صدای فن می‌شود.

مدل 2019 لپ تاپ های گیمینگ لنوو

همچنین حالت قدرتمند نیز همانطور که گفته شد با دکمه‌ی Fn+Q فعال می‌شود. وقتی این حالت فعال شد، فن با نهایت سرعت خودش به فعالیت خواهد پرداخت تا دمای سیستم سریعا کاهش پیدا کند. این حالت همچنین منجر به تثبیت دمای سخت افزار و تضمین ثبات عملکرد در بازی‌ها می‌شود، محدودیت‌های مصرف انرژی را از راه برمی‌دارد، قدرت پردازنده و سرعت کلاک را افزایش می‌دهد، کارایی محاسباتی بیشتری را به دست می‌آورد و سرعت اجرای بازی‌ها را نیز افزایش خواهد داد. علاوه بر این، مدل 2019 لپ تاپ های گیمینگ لنوو از یک صفحه کلید فول سایز با نور پس‌زمینه بهره می‌برند. متاسفانه هنوز قیمت و زمان عرضه‌ی این کامپیوترهای گیمینگ مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه