آپدیت جدید گلکسی نوت 9

آپدیت جدید گلکسی نوت 9 با هدف بهبود دوربین منتشر شد

آپدیت جدید گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) همراه با اضافه کردن دو قابلیت جذاب جدید به این گوشی در آلمان منتشر شد. اما این قابلیت‌های جدید چه هستند؟

سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی را همراه با پچ امنیتی ماه آوریل 2019 برای کاربران گوشی‌های گلکسی نوت 9 در آلمان منتشر کرده است. آپدیت جدید گلکسی نوت 9 با دو قابلیت جدید همراه است. این گوشی سرانجام گزینه‌ای برای تنظیم حالت شب را دریافت کرده است و همچنین کاربران می‌توانند هنگام تهیه‌ی عکس سلفی٬ بین زاویه دید باریک و عریض٬ یکی را به دلخواه برگزینند.

انتشار آپدیت جدید گلکسی نوت 9 با دو قابلیت جدید

آپدیت جدید گلکسی نوت 9

زاویه دید در دوربین سلفی حالا به صورت پیشفرض در زاویه‌ی 68 درجه تنظیم شده است که می‌توانید با ضربه روی یک دکمه کنار دکمه‌ی شاتر٬ آن را به 80 درجه تغییر دهید. این قابلیتست که سامسونگ همراه با گوشی‌های خانواده گلکسی اس 10 خود افزوده بود و پس از آن در ماه مارس با یک به‌روزرسانی٬ به گوشی‌های خانواده گلکسی اس 9 برد. حالا با دریافت این قابلیت توسط گوشی نوت ٬9 می‌توانیم انتظار این را داشته باشیم که به زودی گوشی‌های گلکسی اس 8 و نوت 8 نیز با یک به‌روزرسانی این قابلیت را دریافت کنند.

آپدیت جدید گلکسی نوت 9

البته آپدیت جدید گلکسی نوت 9 حالت عکاسی در شب را به اپلیکیشن دوربین اضافه نکرده که جای تعجب دارد. در حالی که به نظر می‌رسد سامسونگ قابلیت‌های جدیدتر را از گوشی‌های تازه معرفی شده خود به مدل‌های قدیمی‌تر منتقل خواهد کرد٬ اما ظاهرا قصد دارد این حالت شب دوربین را تنها مختص به سه گوشی خانواده گلکسی اس 10 نگه دارد.

شما می‌توانید این به‌روزرسانی جدید را از طریق بخش Software Update صفحه تنظیمات گوشی خود دانلود و نصب کنید. این به‌روزرسانی در آلمان با شماره نرم افزاری N960FXXU2CSDE منتشر شده است. شاید سامسونگ این به‌روزرسانی را همراه پچ امنیتی ماه می به سایر کشورها عرضه کند؛ پس کاربران خارج از آلمان با کمی تغییر آپدیت جدید گلکسی نوت ۹ را دریافت می‌کنند.