وان پلاس 7 پرو

مشخصات وان پلاس 7 پرو با تراشه اسنپدراگون 855 و 12 گیگابایت رم در Geekbench قرار گرفت

برخی از مشخصات فنی گوشی هوشمند وان پلاس 7 پرو – OnePlus 7 Pro با تراشه اسنپدراگون 855 و 12 گیگابایت رم در Geekbench قرار گرفته است.

مدت زمان زیادی‌ست منتظر معرفی گوشی‌های سری وان پلاس 7 هستیم و شایعات زیادی درباره آن‌ها شنیده‌ایم و هر چه به تاریخ 14 می (24 اردیبهشت)، یعنی روز تعیین‌شده به منظور معرفی گوشی‌ها نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات زیادتر می‌شود. بر اساس اطلاعات موجود، شرکت چینی وان پلاس قصد دارد رویدادهای مشابهی را در تاریخ ذکرشده در نیویورک، لندن، بنگلور و پکن برگزار کند. بد نیست بدانید که بخش عمده توجه رسانه‌ها بر روی وان پلاس 7 پرو متمرکز شده است، اما مشخص نیست که آیا وان پلاس 7 هم در 14 می معرفی خواهد شد یا خیر. این در حالی‌ست که تیزرهای رسمی منتشرشده نشان می‌دهند که هر دو مدل در تاریخ مشخص شده معرفی خواهند شد.

حالا، گوشی وان پلاس 7 پرو در Geekbench قرار گرفته است؛ جایی که ما از طریق آن به اطلاعات زیادی درباره دستگاه دست پیدا کردیم. با توجه به شماره مدل OnePlus GM1917، به نظر می‌رسد گوشی وان پلاس 7 پرو دارای تراشه هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 855 بوده و با 12 گیگابایت رم در کنار سیستم عامل اندروید 9 پای در لیست Geekbench قرار دارد. اینطور که پیداست، این دستگاه توانسته در آزمون تک هسته و چند هسته به ترتیب امتیازهای 3551 و 11012 را به دست آورد.

وان پلاس 7 پرو

با توجه به شایعات منتشرشده می‌توان گفت وان پلاس 7 پرو دارای دوربین سه‌گانه در بخش عقب بوده که شامل سنسورهای 48 + 20 و 5 مگاپیکسل می‌شود، همچنین در بخش سلفی هم دارای سنسور 16 مگاپیکسلی خواهد بود. این دستگاه با صفحه نمایش 6.7 اینچ اولد و با وضوح Quad HD+ عرضه می‌شود، البته این گوشی هوشمند برخلاف وان پلاس 6 تی، دارای ناچ نخواهد بود و دوربین سلفی آن به سیستم پاپ آپ مشابه گوشی‌های اوپو و ویوو مجهز خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که گوشی هوشمند وان پلاس 7 پرو از باتری 4000 میلی‌آمپری با تکنولوژی شارژ معکوس بهرمند شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه