وان پلاس 7 پرو

وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو استاندارد مقاومتی IP ندارند، چون گران است!

قرار نیست در پرچمدار سال 2019 وان پلاس نیز از یک استاندارد مقاومتی پشتیبانی شود! وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو از استاندارد مقاومتی IP67 یا IP68 پشتیبانی نخواهند کرد!

وان پلاس پیش از رونمایی وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو مشغول توسعه کمپین طرفداران این دو گوشی است. بخشی از این کمپین به انتشار تیزرهای ویدیویی و تبلیغاتی مربوط می‌شود. در جدیدترین تیزر تبلیغاتی دو پرچمدار آتی OnePlus به جای مانور روی قابلیت‌ها و داشته‌ها، شاهد تمرکز روی یک نقصان این دو گوشی هستیم! در واقع وان پلاس، دلیل عدم پیاده‌سازی یکی از قابلیت‌های متداول در پرچمداران و حتی برخی میان‌رده‌های امروزی در وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پلاس را توجیه کرده است!

یکی از کاستی‌های گوشی های وان پلاس طی سال‌های اخیر در مقایسه با دیگر محصولات (پرچمداران) بازار، عدم پشتیبانی از استانداردهای مقاومتی برای فراهم کردن قابلیت مقاومت گوشی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد با رسیدن به سال 2019 نیز این شرکت قصد ندارد چنین قابلیتی را در محصولاتش پیاده‌سازی کند، چرا که بر اساس تیزر تبلیغاتی جدید آن، قابلیت یاد شده واقعا بی‌مورد و به ضرر کاربران است. در تیزر تبلیغاتی جدید وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو ادعا می‌شود قابلیت مقاومت گوشی در برابر نفوذ آب، برای کاربران هزینه در پی خواهد داشت، به همین دلیل آن‌ها چیزی ارزان‌تر خریداری کرده‌اند!

جدیدترین تیز تبلیغاتی وان پلاس 7 پرو

این شرکت به طور واضح اعلام می‌کند به عقیده آن‌ها، هزینه‌ای که به منظور پیاده‌سازی استانداردهای مقاومتی همچون IP67 و IP68 در گوشی های هوشمند صرف می‌شود، ارزش آن را ندارد! به همین دلیل این قابلیت، یکی از مواردی است که وان پلاس آن را برای کاهش شدید قیمت پرچمدارانش در مقایسه با محصولات بالارده دیگر شرکت‌ها حذف می‌کند. ممکن است با این عقیده موافق و مخالف باشید، اما در هر صورت اکنون می‌دانید حداقل در وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو خبری از پشتیبانی از استاندارد IP67 یا IP68 نخواهد بود. شاید رویکرد شرکت طی سال‌ها آتی درباره این موضوع تغییر پیدا کند.

وان پلاس، یکی از معدود گوشی‌سازانی است که در زمینه طراحی و تولید قاتلان پرچمدار تبحر دارد. این شرکت گوشی های قدرت گرفته از بهترین تراشه کوالکام در هر سال و همچنین مجهز به بیشترین میزان ممکن حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی داخلی را به ازای قیمتی بسیار کمتر در مقایسه با پرچمداران همان سال عرضه می‌کند. این شرکت از طریق تغییر در برخی مشخصات فنی توانسته هزینه‌ها را کاهش بدهد، به همین دلیل در شرایطی که متوسط قیمت پرچمداران بازار چیزی حدود 800 الی 900 دلار است، پرچمداران وان پلاس به قیمت حدود 500 الی 600 دلار به فروش می‌رسند! به عنوان برخی قابلیت‌های حذف شده از گوشی های این شرکت باید به استفاده از نمایشگرهای دارای رزولوشن فول اچ‌دی (به جای کیو اچ‌دی) و عدم پشتیبانی از قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. با اینکه این برند رو دوست دارم ولی ضد آب بودن ی قابلیت فانتزی نیس اینو کسانی میدونن ک ی مدت گوشی مقاوم به آب دستشون بوده باشه.کلی قابلیت به آدم میده

  2. خب به ما چ ک گرونه باید داشته باشه

  3. یکی هم که واقعیت رو میگه، مردم ناراحت میشن، کلا ادم ها دوست دارن پول به امکانات الکی و بدون کاربرد بدن

  4. ی زره واسه دل ما خلاقیت به خرج می دادن

  5. جلوش شبی سری S سامسونگ، پشت گوشی و چیدمان دوربین هم که شبی سری A7 2018 یا حتی A9 . ظاهرش کلا کپیه

  6. برند چینی همینه دیگه