گوشی هواوی پی اسمارت زد

قیمت و مشخصات گوشی هواوی پی اسمارت زد توسط آمازون منتشر شد

سایت آمازون ایتالیا قیمت و مشخصات گوشی هواوی پی اسمارت زد (Huawei P Smart Z) را منتشر کرد. این گوشی به یک دوربین سلفی پاپ آپ و نمایشگر بدون حفره و بریدگی مجهز خواهد بود.

هفته‌ی گذشته شایعه‌ای مبنی بر عرضه‌ی یک گوشی جدید از سوی هواوی به نام پی اسمارت زد منتشر شده بود. حالا سایت آمازون ایتالیا قیمت و مشخصات فنی این گوشی را منتشر کرده است.

قیمت گوشی هواوی پی اسمارت زد

گفته می‌شود هواوی P Smart Z با برچسب قیمتی 210 یورویی به بازار عرضه می‌شود٬ اما آمازون ایتالیا قیمت آن را 279 یورو اعلام کرده است. همچنین این سایت تجهیز پی اسمارت زد به پردازنده‌ی کایرین ٬710 رم 4 گیگابایتی و یک نمایشگر 6.59 اینچی فول اچ دی پلاس را تایید می‌کند.

در پشت قاب گوشی هواوی پی اسمارت زد دوربین دوگانه‌ای متشکل از دو سنسور 16 مگاپیکسلی f/1.8 و 2 مگاپیکسلی f/2.4 قرار دارد که برای عکاسی مناسب به نظر می‌رسد. برای عکاسی سلفی و مکالمات تصویری نیز این دیوایس به یک دوربین تک لنزی 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

P Smart Z به یک اسکنر اثر انگشت پشتی مجهز خواهد بود٬ اما شما می‌توانید با چهره‌ی خود نیز آن را قفل‌گشایی کنید. همچنین یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب دیوایس قرار دارد و در سه رنگ مشکی٬ سبز و آبی به فروش خواهد رسید.