هن تنگ ایکس 7

هن تنگ ایکس 7 موفق به کسب استانداردهای 85گانه شد

هن تنگ ایکس 7 (Hanteng X7) یکی از خودروهای چینی مونتاژی شرکت خودروسازی عظیم خودرو است که برای نخستین بار در بخش خودروهای تولیدی داخل کشور توانست استانداردهای 85گانه را کسب کند.

خودروهای کراس اوور هن تنگ ایکس 7 و ایکس 5 توسط شرکت عظیم خودرو در کارخانه شهر بروجرد استان لرستان تولید می‌شوند که برای نخستین بار یکی از خودروهای این برند چینی توانست استانداردهای 85گانه صنعت خودرو کشور را به دست آورد. نخستین سری از مدل‌های تولیدی هن تنگ ایکس 7 در 7 بهمن سال 97 توسط شرکت عظیم خودرو تولید و مقرر شد مراحل شماره‌گذاری این خودرو با کیفیت تولیدی در اردیبهشت سال جاری نهایی شود.

مشخصات هن تنگ ایکس 7

این کراس اوور شهری میان‌سایز از موتور 2 لیتری بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی معادل 190 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر تولید کنید. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس اتوماتیک 6 سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو در بازار ایران دارای رقبای سرسختی چون زوتی کوپا، چری تیگو 7، جک اس 5، سوزوکی گرند ویتارا و هایما اس 7 است. البته این خودرو به دلیل داشتن مشخصات فنی و تجهیزات رفاهی متعدد می‌تواند به راحتی در برابر این رقبا قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. 85 عدد محبوبیت تو ایران

  2. بعد ما هنو تو ساختن پراید هم مستقل نشدیم

  3. اصلا این 85 خیلی خوبه