قیمت خودرو

قیمت خودرو مجددا در سایت‌های آگهی درج شد!

قیمت خودرو که طی دو هفته گذشته بر اساس دستور پلیس فتا با هدف مبارزه با دلالان از سایت‌های درج آگهی حذف شده بود، مجددا طبق شرایط جدید در این سایت‌ها درج شد.

رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان‌یافته پلیس فتا ناجا حدود دو هفته گذشته اعلام کرد در بازار خودرو و املاک در فضای مجازی شاهد قیمت‌سازی کاذب از سوی دلالان هستیم که بدون شک با دلالان این حوزه برخورد جدی انجام خواهد شد. وی افزود در همین راستا به مدیران سایت‌ها ابلاغ کردیم تا قیمت‌‌های بازار خودرو و مسکن را حذف کنند. پس از حذف قیمت خودرو و مسکن از سایت‌ها، مسئولان مربوطه برای بررسی راهکارهای جلوگیری از فعالیت دلالان در فضای مجازی جلسه‌های متعددی را برگزار کردند.

رضا الفت نسب، عضو هیئت‌مدیره و سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی در هفته گذشته اعلام کرد قیمت خودروها و مسکن با شرایط جدید طی دو روز آینده مجددا در سایت‌ها درج خواهند شد. وی تاکید کرد طبق جلسه‌ای که با حضور نمایندگان دادستانی، اتحادیه خودرو و پلتفرم‌ها برگزار شد مقرر گردید تا اعضای اتحادیه خودرو قیمت‌های واقعی و کارشناسی بازار را تعیین کنند و این قیمت‌ها نیز تا سقف 3 درصد بیشتر از قیمت تعیین شده در سایت‌ها درج شوند که تاکنون از سوی اتحادیه قیمتی اعلام نشده است.

درج مجدد قیمت خودرو در سایت‌ها

با توجه به تمام وعده‌هایی که مسئولان این حوزه برای درج قیمت ماشین در سایت‌ها مطرح کرده بودند، قیمت خودروها از روز سه شنبه 24 اردیبهشت 98 مجددا در سایت‌های خرید و فروش خودرو منتشر شد. اما نکته حائز اهمیت این است که بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت‌های درج شده با قیمت‌های واقعی همچنان تفاوت دارد و شاهد رقم‌های نجومی هستیم که ممکن است همان حواشی و التهابات هفته‌های گذشته مجددا تکرار شود. به هر حال باید تا انتشار خبرهای رسمی از سوی مسئولان مربوطه همچنان منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دورباهر نمیتونن کنتورل کنن مخان بندازن گردن اینا

  2. بابا کم بگن دلال خودشونن دیگه این حرفا چیه