سامسونگ گلکسی ای 50

آپدیت جدید گلکسی A50 سامسونگ عملکرد دوربین و اتصال وای-فای را بهبود می‌بخشد

ماه گذشته گلکسی ای ۵۰ سامسونگ، اولین آپدیت نرم افزاری را برای بهبود عملکرد دوربین و حسگر اثر انگشت، همراه با پچ امنیتی ماه آوریل دریافت کرد. آپدیت جدید گلکسی A50 اما شامل بهینه‌سازی وای-فای و دوربین دستگاه، همین‌طور جدیدترین بسته امنیتی می‌شود.

فروش مدل‌های جدید سری گلکسی A تنها در هند، به رقم قابل توجه 5 میلیون دستگاه رسیده و کمپانی کره‌ای قصد دارد حسابی به این محصولات برسد. در همین راستا، سامسونگ پشتیبانی نرم افزاری فعالانه‌ای را در دستور کار قرار داده است.

هم‌اکنون انتشار آپدیت جدید گلکسی A50 با شماره بیلد A505FDDU1ASE2 و حجم 154 مگابایت، در کشور هند جریان دارد. البته همان‌طور که گفته شد، این به‌روزرسانی با چند بهینه‌سازی جزئی همراه است و تغییرات شگرفی را در دستگاه رقم نخواهد زد.

آپدیت جدید گلکسی A50

سامسونگ گلکسی ای 50 دارای یک صفحه نمایش بزرگ سوپر آمولد، دوربین سه‌گانه، باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی و برچسب قیمت 315 دلاری است. با چنین مشخصاتی، پربیراه نیست اگر آن را یک دیوایس خوب از همه لحاظ توصیف کنیم. برای آشنایی بیشتر با گلکسی A50، می‌توانید جعبه گشایی و بررسی اولیه این گوشی هوشمند را تماشا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چند روز پیش هم آپدیت گلکسی A30 به منظور ارتقا دوربین و همچنین آخرین وصله امنیتی اندروید با حجم 447 مگابایت عرضه شد و به جذابیت و هر چه بهتر بودن این سوپر اسمارت فون افزود…تقریبا 20 روزه این گوشی رو خریدم و رو دستش نیست چه از زیبایی چه از کیفیت و قدرت…بهترین میان رده بازار

  2. حالا که این جوریه قیمت خیلی خوبی داره