هواوی

هواوی در پی تحریم سفت و سخت آمریکا نامه‌ای به مشتریانش در سراسر دنیا فرستاد

هواوی در شرایط بدی قرار گرفته است، چرا که دولت آمریکا به تمامی شرکت‌های این کشور دستور داده همکاری با غول چینی را متوقف کنند. هواوی با ارسال نامه‌هایی به مشتریانش در سراسر دنیا، به آن‌ها درباره ادامه همکاری اطمینان خاطر داد.

هواوی در روز هجدهم می (بیست و هشتم اردیبهشت)، نامه‌ای برای مشتریان خود در سراسر دنیا ارسال و اعلام کرد حتی تحت سخت‌ترین شرایط نیز محصولاتش به دست آن‌ها خواهد رسید. هواوی در نامه اعلام کرده بعد از قرارگیری نام این شرکت در فهرست تحریم‌های اداره بازرگانی و صنایع ایالات متحده آمریکا (BIS)، تمامی محصولات مبتنی بر مقررات کنترل صادرات می‌بایست همچنان ارسال شده یا در داخل کشور با کسب اجازه منتقل شوند.

نامه هواوی

هواوی مدعی شد به وسیله ایجاد سیستم‌های مدیریت جدید، از رسیدن محصولاتش به دست مشتریان حتی تحت سخت‌ترین شرایط اطمینان پیدا خواهد کرد. هواوی تاکید کرد طی 30 سال گذشته، با شرکت‌های بسیار زیادی در 170 کشور دنیا ارتباطاتی قوی برقرار کرده است، به همین دلیل از اعتماد و پشتیبانی آن‌ها برخوردار است. به همین دلیل اکنون انتظار دارد این دشواری‌ها با تمامی مشتریان شرکت در سراسر دنیا تقسیم شوند.

اواخر سال گذشته میلادی، دختر موسس بزرگترین گوشی‌ساز چینی و بزرگترین سازنده تجهیزات مخابراتی دنیا، در کشور کانادا دستگیر شد. علت این امر، تلاش وی برای دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه ایران اعلام شده بود. با این حال، هواوی با ارسال نامه‌ای به تامین‌کنندگان سراسر دنیا اعلام کرد این رویداد ناشی از رفتارهای ناعادلانه ایالات متحده آمریکا، تاثیری روی روابط شرکت با دیگر تامین‌کنندگان نخواهد داشت.