ریزر بلید استودیو ادیشن

لپ تاپ های ریزر بلید استودیو ادیشن با کارت گرافیک Quadro RTX 5000 به‌روز شدند

با معرفی انویدیا Quadro RTX 5000 برای لپ تاپ ها، دستگاه‌های رده بالا به صف شده‌اند تا به این کارت گرافیک مسلح شوند. از جمله، سری ریزر بلید استودیو ادیشن (Razer Blade Studio Edition)، شامل بلید 15 و بلید 17 پرو که حالا برخوردار از این سخت افزار ارزشمند هستند.

علاوه بر RTX 5000، هر دو لپ تاپ ریزر بلید استودیو ادیشن که در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 حاضرند؛ از وجود 32 گیگ رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی NVMe بهره‌ می‌برند. در ضمن بدنه‌ای به رنگ سفید جیوه‌ای (Mercury White) دارند که زیبایی چشمگیری به آن‌ها بخشیده است.

اما به تفاوت‌های این دو بپردازیم. ریزر Blade 15 که یک نمایشگر 4K اولد دارد، پردازنده نسل نهم اینتل Core i7-9750H را درون خود می‌بیند. در عوض مدل 17 اینچی که یک پنل 4K با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز دارد، به پردازنده Core i9-9880H اینتل مجهز شده؛ این در حالیست که مدل فعلی Blade Pro 17، دارای پردازنده Core i7 است.

ریزر بلید استودیو ادیشن

اگر عطش کاربران حرفه‌ای هنوز سیراب نشده، باید بدانند که هر دو لپ تاپ از قابلیت اتصال به Razer Core X برخوردارند و می‌توان قدرت گرافیکی آن‌ها را با GPU اکسترنال، افزایش داد. کمپانی سازنده به این نکات مهم اشاره کرده؛ اما اعلام قیمت و تاریخ عرضه‌ی مدل های جدید ریزر بلید استودیو ادیشن را به آینده موکول کرده است. البته می‌توان حدس زد که بهای آن‌ها در حدود مدل‌های فعلی ریزر بیلد 15 و 17 پرو باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*