گجت منعطف اپل

پتنت جدیدی از گجت منعطف اپل به ثبت رسید

به تازگی اسناد مربوط به یکی دیگر از دستگاه‌های انعطاف پذیر اپل به همراه تصاویر شماتیکی از آن منتشر شده است. گجت منعطف اپل احتمالا در سال آینده میلادی رونمایی خواهد شد.

اپل پتنت مربوط به دستگاهی انعطاف پذیر دیگری را به ثبت رساند تا از داغ‌ترین سبک طراحی گجت های الکترونیکی در سال جاری دور نماند. گجت منعطف اپل بزرگتر از یک گوشی هوشمند عادی بوده و همانند سامسونگ گلکسی فولد به داخل تا می‌شود.

بر اساس تصاویر پتنت گجت منعطف اپل، این دستگاه دارای یک لایه نمایشگر و یک لایه محافظ روی آن است. نحوه طراحی آن‌ها به شکلی است که در ناحیه‌ای مشخص تا یا خم می‌شوند. می‌توان این ناحیه را به اطراف محل قرارگیری لولا در گوشی انعطاف پذیر سامسونگ تشبیه کرد.

تصویر شماتیک گجت منعطف اپل

گجت منعطف اپل

گفته می‌شود لایه محافظ، که روی لایه صفحه نمایش قرار خواهد گرفت، از مواد سرامیکی، یاقوت یا زیرکونیا ساخته خواهد شد. در دو تصویری بالایی، گجت منعطف اپل را در حالت باز و در حالت تا شده شاهد هستیم. مشخص نیست عکس زیرین دقیقا به چه حالتی اشاره دارد. متاسفانه توضیحات کاملی در اسناد مربوط به پتنت این دستگاه ارائه نشده است، اما به نظر می‌رسد دستگاه انعطاف پذیر اپل را می‌توان برای دو مرتبه از دو ناحیه متفاوت تا کرد.

اگرچه سامسونگ و هواوی، دو گوشی‌ساز بزرگ دنیا بالاتر از اپل، دستگاه‌های انعطاف پذیر خود را در سال 2019 معرفی و عرضه کردند، اما امسال نباید منتظر رونمایی گجت منعطف اپل باشیم. این محصول به احتمال زیاد در سال آینده معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. وایی چقدر خوشگلههه

  2. به هواوی ضربه بزرگی زده شد

  3. ایفون بعد تحریم هواوی صداش دراومد

  4. تا 2021 باید وایسیم؟؟