دسته یوفوها در تعقیب خلبان‌های نیروی دریایی آمریکا

دسته یوفوها در تعقیب خلبان‌های نیروی دریایی آمریکا

بر اساس تازه‌ترین گزارش روزنامه نیویورک تایمز، در سال‌های 2014 و 2015 دسته یوفوها خلبان‌های باتجربه و دوره‌دیده نیروی دریایی آمریکا را در پروازهای تمرینی تعقیب می‌کرده‌اند. با ما در بررسی این گزارش عجیب همراه باشید.

روزنامه نیویورک تایمز در 26 ماه می گزارشی را در مورد همراهی دسته یوفوها در پروازهای تمرینی ارتش آمریکا منتشر کرد. بر اساس این گزارش، گفته شده که در بین سال‌های 2014 و 2015 خلبان‌های باتجربه نیرو دریایی این کشور که مشغول انجام پروازهای آزمایشی برای بالا بردن توان رزمی خود بودند، توسط دسته یوفوها یا همان اشیا ناشناس پرنده تعقیب می‌شده‌اند.

این اشیا ناشناس در خلال پرواز بر روی رادارها و جلوی دوربین‌ها ظاهر می‌شدند و در ارتفاع تقریبی 9 کیلومتری، بدون وسیله و تجهیزات خاصی برای پرواز، با سرعت مافوق صوت حرکت می‌کردند. ناو هواپیمابر تئودور روزولت که در سال‌های 2014 و 2015 جت‌های جنگنده نیروی دریایی را برای پروازهای تمرینی در ساحل جنوب شرقی آمریکا حمل می‌کرد،‌ میزبان خلبان‌هایی بود که شش نفر از آن‌ها در مصاحبه با نیویورک تایمز وجود دسته یوفوها را در پروازها تایید کردند. البته هیچ کدام از این خلبان‌ها اجسام عجیب و مرموز دیده‌شده را به حیات فرازمینی و موجودات فضایی نسبت نداده‌اند.

در مستند تازه‌ای به نام “Unidentified: Inside America’s UFO Investigation” که در 31 می از شبکه هیستوری پخش شد، دو نفر از این خلبان‌ها در مورد برخورد غیرقابل‌باور خود با این اشیا ناشناس پرنده صحبت می‌کنند. در این مستند دو کلیپ مربوط به این برخوردها پخش می‌شود و بر اساس صحبت‌های خلبان‌ها،‌ یوفوهای دیده‌شده در کلیپ‌ها هیچ بال و دمی ندارند و حتی حرارت و نور ناشی از احتراق موتور هم در اطراف آن‌ها دیده نمی‌شود.

گفته شده که ظاهرا دسته یوفوها از حضور هواپیماهای ارتش باخبر بوده‌اند

یکی از این خلبان‌ها به نام ستوان دنی اکوین (Danny Accoin) در مستند می‌گوید که ظاهرا دسته یوفوها از حضور هواپیماها باخبر بودند چراکه آن‌ها دائما به دور تجهیزات ارتش پرواز می‌کردند. اکوین اظهار کرده که با ظاهر شدن یک سیگنال راداری برای اولین، امکان اشتباهی بودن سیگنال وجود دارد، اما وقتی‌که سنسورهای مختلف یک شی ناشناس واحد را ردیابی می‌کنند و همانند کلیپ‌ها، تصویری از آن شی ثبت می‌شود، دیگر رد کردن وجود آن یوفو غیرممکن است.

دسته یوفوها در تعقیب خلبان‌های نیروی دریایی آمریکا

ستوان دنی اکوین

اکوین می‌گوید که در فاصله چند روز، دو بار با دسته یوفوها برخورد داشته و با اینکه رادار، دوربین مادون قرمز و سنسورهای جت او این اشیا را ردیابی کرده بودند،‌ دوربین کلاه پرواز او تصویر هیچ جسم غیرعادی را ثبت نکرده است.

ستوان رایان گریوز (Ryan Graves)، یکی دیگر از خلبان‌های نیروی دریایی که در پرواز با F-18 تخصص دارد می‌گوید که دسته یوفوها او و تیمش را ماه‌ها تعقیب می‌کردند و در ماه مارس 2015 هم که ناو تئودور روزولت به خاورمیانه رفته بود، این اشیا ناشناس پرنده مجددا ظاهر شدند.

طبق گزارش نیویورک تایمز، خلبان‌های نیروی دریایی که بخشی از این ماجرا بودند، تصور می‌کردند که یوفوها به برنامه‌های سری پهپادهای ارتش مربوط‌ هستند و احتمالا تکنولوژی ناشناخته‌ای در آن‌ها به کار رفته است. کریستوفر ملون (Christopher Mellon)، یکی از کارکنان سابق وزارت دفاع در این رابطه به شبکه هیستوری گفته که ستوان گریوز و همکارانش به دلیل بیشتر شدن نگرانی‌ها در مورد خطرات مربوط به اشیا ناشناس پرنده، تصمیم گرفته‌اند که اطلاعات مربوط به برخورد با یوفوها را افشا کنند.

گفته شده که به دنبال اتفاقات سال 2015 ارتش آمریکا پروتکلی را در مورد شرایط و اقدامات موردنیاز در هنگام برخورد با شی ناشناس پرنده تهیه کرد و این دستورالعمل رسمی در اوایل سال جاری به‌روز شده است. البته اطلاعات مورد نظر در طبقه‌بندی سری هستند و در اختیار عموم مردم قرار نمی‌گیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. پشمام فدای حاج قاسم

  2. اینا همش برای معروف شدنه

  3. چرا هرچی قصه عجیب هست از غرب شروع میشود ؟ نکنه آن ها در دنیای عجیبی هستند که این داستان هارا می گویند ؟ 😂😂😂

  4. این شی ناشناس متعلق به ایران که پروفسور کشه حدود 7 سال پیش به این تکنولوژی در ایران دست یافت و به پروژه کشه معروف هست دوستان میتوانند در گوگل سرچ کنند و ببینند.
    خشبختانه یا متاسفانه ایران به بشقاب پرنده های فراطبیعی دست یافت که سایت واشنگتن ایگزاین ماینر هم سال پیش اشاره ای داشت به این قضیه و دلیل قاطعیت فرماندهان سپاهی ایران مقابل امریکا همین مسئله است و انها از تمام چیز ها خبر دارند و سردار سلیمانی خطاب به این حرکات امریکا گفته ما در جایی که شما فکر نمیکنید بالای سرتان هستیم و این افتخار ما ایرانی ها هس که به پلاسما و بشقاب پرنده دست یافته است

  5. بدون شک فرا زمینی ها وجود دارن…مگه این اهرام ثلاثه مصر که سنگهای چهل تنی یا حتی بیشتر که تکنولوژی امروزه ما قادر به ساختن این سازه نیست..قطعا ساخته دست بشر در اون زمان نیست .که با امکانات کم بتونن بسازن.این فقط یه نمونه بود مثال زدم.کلی مطلب در این باره خوندم که واقعا ادم به شک میوفته چرا تو کتیبه های تاریخی که مال قرن ها پیشه الان کشف شدن..تو اونها تصاویر ادم فضایی یا بشقاب پرنده (یوفو)کشیده شده..اینها نمیتونه تصادفی باشه…یه رازه خدا میدونه علم چقد پیشرفت کنه تا بتونیم ارتباط برقرار کنیم با سیاره اونها

  6. اینا ی که من دیدم قطعا پیداشون میکنن