هواوی میت 30 لایت

گوشی هواوی میت 30 لایت به زودی معرفی خواهد شد

اینطور که پیداست، گوشی هواوی میت 30 لایت – Huawei Mate 30 Lite به زودی معرفی خواهد شد. این دستگاه مجهز به تراشه کایرین 710 خواهد بود.

هواوی میت 30 لایت ممکن است در روزهای آینده معرفی شود و این در حالی‌ست که چند ماه تا زمان معرفی پرچمدار هواوی میت 30 زمان باقی‌ست. این دستگاه در کشور چین با نام Maimang 7 شناخته می‌شود؛ بد نیست بدانید گوشی Maimang 7 هم نام چینی گوشی میت 20 لایت بوده که در سطح جهانی عرضه شده است. سه تصویر جدید از گوشی Mate 30 Lite منتشر شده که نشان می‌دهد در تاریخ 5 ژوئن (15 خرداد) معرفی خواهد شد.

اینطور که پیداست، این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.21 اینچ با طراحی ناچ بوده و در بخش عقب دارای حسگر اثر انگشت است، همچنین مجهز به دوربین سه‌گانه با سنسورهای 24 + 16 + 2 مگاپیکسل است.

بر اساس تیزرهای منتشرشده می‌توان گفت که این گوشی جدید دارای 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی‌ست، همچنین مجهز به تراشه کایرین 710 است. در تصویر دوم می‌توانید مشاهده کنید که گوشی جدید هواوی از پورت microUSB و جک هدفون 3.5 میلی‌متری پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد این دستگاه، یک نسخه مشابه هواوی پی اسمارت پلاس (2019) با حافظه ذخیره‌سازی متفاوت است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ببین حالا اون بیاد چی بشه دیگه سامسونگ باید حافظی کنه

  2. گفتین که خط تولیدش بسته شده