دوربین سلفی زیر نمایشگر

کمپانی اوپو کارکرد دوربین سلفی زیر نمایشگر را به تصویر کشید

به تازگی مقامات کمپانی اوپو (Oppo)، ویدیویی را به اشتراک گذاشتند که نمونه آزمایشی یک گوشی هوشمند، مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر را نشان می‌دهد.

گوشی های موبایل در حال گذر از طراحی ناچ استایل هستند و شمار مدل‌هایی که نمایشگر حفره‌دار یا دوربین سلفی پاپ آپ دارند، رو به افزایش است. اما اوپو در رقابت برای ساخت یک محصول تمام صفحه، به راهکار پیشرفته‌تری می‌اندیشد: قرار دادن دوربین سلفی زیر صفحه نمایش دستگاه. کمپانی چینی در همین رابطه، ویدیویی را با کپشن زیر در حساب توییتر خود منتشر کرده است:

کسانی که به دنبال یک گوشی تمام صفحه بی‌نقص و بدون ناچ هستند، آماده‌ی شگفت‌زده شدن باشند. حالا شما می‌توانید برای اولین بار، تکنولوژی دوربین سلفی زیر نمایشگر ما را مشاهده کنید.

در این ویدیوی کوتاه 15 ثانیه‌ای می‌بینیم که کاربر، اپلیکیشن دوربین را اجرا می‌کند و عکس می‌گیرد. سنسور دوربین هم که در میانه‌ی‌ بخش فوقانی نمایشگر قرار دارد، برای لحظه‌ای فلش می‌زند؛ مشابه حالتی که در گلکسی S10 هنگام سوییچ کردن به دوربین جلو اتفاق می‌افتد.

با وجود اینکه هنوز اطلاعات بیشتری از این دستگاه و زمان عرضه‌ی آن در دست نیست؛ اما نائب رئیس کمپانی اوپو می‌گوید که کیفیت اپتیکال چنین سنسورهایی، در حد دوربین سلفی گوشی های هوشمند نبوده و برای بهینه‌سازی این تکنولوژی، مدتی زمان نیاز است.

پروتوتایپ گوشی اوپو با دوربین سلفی زیر صفحه نمایش

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اک چه دوربینی بود
    خدایی ترکانده