گلکسی جین 2

گلکسی جین 2 و گلکسی واید 4 در کره جنوبی عرضه شدند

بر اساس اطلاعات موجود، گوشی های گلکسی جین 2 و گلکسی واید 4 در کره جنوبی عرضه شدند. در ادامه به بررسی مشخصات Galaxy Jean 2 و Galaxy Wide 4 خواهیم پرداخت.

شرکت سامسونگ، گوشی های گلکسی جین 2 و واید 4 را در بازار داخلی معرفی کرد. اینطور که پیداست، این دو دستگاه دارای شماره مدل SM-A202K و SM-A205S هستند که مربوط به گوشی های گلکسی ای 20 ای و ای 20 بوده و هم اکنون در سایر نقاط جهان عرضه شده‌اند.

گلکسی جین 2

هر دو گوشی هوشمند در زمره ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ قرار دارند. در ابتدا گلکسی جین 2 به دلیل داشتن صفحه نمایش 5.8 اینچی TFT و وزن پایین 141 گرمی به عنوان یک گوشی هوشمند منحصر به فرد اروپایی شناخته می‌شد.

اینطور که پیداست، این دستگاه مجهز به 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و تراشه اگزینوس 7884 است، همچنین دارای دوربین دوگانه در بخش عقب با سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسل هم هست. بر اساس اطلاعات موجود، این گوشی سامسونگ قیمتی معادل 170 دلار دارد.

گلکسی واید 4

گوشی گلکسی واید 4 با صفحه نمایش 6.4 اینچ سوپر آمولد، وزن بیشتر و باتری قدرتمندتر در کره جنوبی عرضه شد، همچنین سایر مشخصات دستگاه همانند حافظه، دوربین و قابلیت‌های نرم افزاری را می‌توان مشابه گلکسی جین 2 عنوان کرد. این دستگاه با قیمت 180 دلار در دسترس قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. وای قیمت فوق العاده عالی داره ارزششو داره

  2. این هنوز حسگر اثر انشگشتو باید یاد بگیره بیاره زیر صفحه بعد گوشی معرفی کنه

    • پروفسور شما یک میان رده مثل A50 رو نگاه کنی متوجه میشی که حسگر اثر انگشتش زیر صفحه نمایشه،کاری که هیچ برندی با اون بازه قیمتی نمیکنه
      دوما قیمت این گوشیها رو نگاه کن و بعد تز بده،نمیخوای با 170 دلار دوربین 4 گانه و 1 ترابایت حافظه داخلی و 12 گیگ رم و باتری 5000 تحویل بده بهت؟
      یه خورده اطلاعات هم خوبه که ماشاالله شما نداری

  3. مشکیشو دوس دارم بقیه ش دخترونه س

  4. رنگ های سام سونگ افتضاحه همیشه

  5. با میت ده لایت برابری میکنه