گلکسی جین 2

گلکسی جین 2 و گلکسی واید 4 در کره جنوبی عرضه شدند

بر اساس اطلاعات موجود، گوشی های گلکسی جین 2 و گلکسی واید 4 در کره جنوبی عرضه شدند. در ادامه به بررسی مشخصات Galaxy Jean 2 و Galaxy Wide 4 خواهیم پرداخت.

شرکت سامسونگ، گوشی های گلکسی جین 2 و واید 4 را در بازار داخلی معرفی کرد. اینطور که پیداست، این دو دستگاه دارای شماره مدل SM-A202K و SM-A205S هستند که مربوط به گوشی های گلکسی ای 20 ای و ای 20 بوده و هم اکنون در سایر نقاط جهان عرضه شده‌اند.

گلکسی جین 2

هر دو گوشی هوشمند در زمره ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ قرار دارند. در ابتدا گلکسی جین 2 به دلیل داشتن صفحه نمایش 5.8 اینچی TFT و وزن پایین 141 گرمی به عنوان یک گوشی هوشمند منحصر به فرد اروپایی شناخته می‌شد.

اینطور که پیداست، این دستگاه مجهز به 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و تراشه اگزینوس 7884 است، همچنین دارای دوربین دوگانه در بخش عقب با سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسل هم هست. بر اساس اطلاعات موجود، این گوشی سامسونگ قیمتی معادل 170 دلار دارد.

گلکسی واید 4

گوشی گلکسی واید 4 با صفحه نمایش 6.4 اینچ سوپر آمولد، وزن بیشتر و باتری قدرتمندتر در کره جنوبی عرضه شد، همچنین سایر مشخصات دستگاه همانند حافظه، دوربین و قابلیت‌های نرم افزاری را می‌توان مشابه گلکسی جین 2 عنوان کرد. این دستگاه با قیمت 180 دلار در دسترس قرار دارد.