افزودن متن آهنگ به استوری اینستاگرام

قابلیت افزودن متن آهنگ به استوری اینستاگرام فراهم شد

امکان افزودن متن آهنگ به استوری اینستاگرام جدیدترین ویژگی این شبکه اجتماعی است. به این ترتیب متن موزیک در حال پخش به صورت خودکار نمایش داده شده و نیازی به تایپ آن به صورت دستی نخواهد بود.

آیا زمانی که اینستاگرام به خاطر فیلترهای پیش‌فرض مخصوص تصاویر آن معروف شده بود را به خاطر دارید؟ اینستاگرام خیلی سریع از یک نرم افزاری اشتراک‌گذاری عکس ساده تبدیل به یک شبکه اجتماعی بزرگ شد. این موفقیت، مدیون افزوده شدن بخش استوری است که به طور واضح از ویژگی مشابه آن در اسنپ چت الهام گرفته شد. از آن زمان به بعد، بیشتر تمرکز شرکت روی توسعه بخش Story بوده و اغلب آپدیت‌ها با هدف افزودن قابلیتی به این بخش توسعه پیدا کرده‌اند.

یکی از جدیدترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام، امکان افزودن متن یک آهنگ به آن است. به این منظور باید ابتدا یک استیکر موزیک به استوری خود اضافه کرده و سپس به دنبال یک موزیک مشخص بگردید. اگر متن آهنگ انتخاب شده موجود باشد، به کاربر اجازه داده خواهد شد آن را در فونت و استایل دلخواه به نمایش بگذارد. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار جذاب این قابلیت با توجه به محدود بودن زمان پخش هر استوری، امکان مشخص کردن تکه‌ای دلخواه از موزیک به منظور پخش (و نمایش متن آن) است. وقتی فالوورهای شما این استوری را باز کنند، همزمان با پخش موزیک، متن آن نیز نمایش داده خواهد شد.

اگر کاربری روی متن آهنگ ضربه بزند، قادر خواهد بود ادامه موسیقی را نیز گوش کرده و اطلاعات بیشتری درباره نام و خواننده آن به دست بیاورد. پیش از این که امکان افزودن متن آهنگ به استوری اینستاگرام فراهم شود، امکان اضافه کردن موسیقی همچنان فراهم بود، اما در صورت تمایل به نمایش متن آن به دنبال‌کنندگان خود، آن را باید تماما به صورت دستی تایپ کرده و در گوشه‌ای از استوری قرار می‌دادید.

چگونگی افزودن متن آهنگ به استوری اینستاگرام

برخلاف دیگر قابلیت‌های جدید افزوده شده به اینستاگرام، قابلیت افزودن متن آهنگ به استوری اینستاگرام از همان ابتدا در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفت. اگر در اپلیکیشن اندرویدی یا آی او اسی خود قادر به انتخاب استیکر موزیک در بخش استوری هستید، می‌توانید از قابلیت یاد شده بهره ببرید.

افزودن متن آهنگ به استوری اینستاگرام

برای افزودن متن آهنگ به استوری اینستاگرام، ابتدا تصویر یا رنگ پس‌زمینه را مشخص کنید. در ادامه روی آیکون مربوط به منوی استیکرها ضربه زده و سپس استیکر مخصوص موزیک را لمس کنید. سپس باید یک آهنگ پیدا کنید. اگر برای موسیقی مورد نظر، متن موجود باشد، یک پیش نمایش از آن به شما نشان داده خواهد شد. در غیر این صورت، عدم وجود متن موزیک انتخاب شده در قالب یک نوتیفیکیشن به کاربر اطلاع داده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی باحال به نظر می رسه به خدا