دستبند شیائومی می بند 4

گالری تصاویر دستبند شیائومی می بند 4

دستبند شیائومی می بند 4 اولین دستبند سلامتی مجهز به نمایشگر امولد رنگی شرکت شیائومی محسوب می‌شود. داشتن سنسور ضربان قلب، جی پی اس و سنسور تشخیص سبک شنا آن را تبدیل به یک دستبند فوق‌العاده می‌کنند.

دستبند سلامت شیائومی می بند 4 با نمایشگر رنگی معرفی شد. در مطلب افزایش 3 برابری فروش گجت های پوشیدنی هواوی در سه ماهه اول سال 2019 اعلام کردیم شیائومی پشت سر اپل، اکنون دومین سازنده بزرگ گجت‌های پوشیدنی محسوب می‌شود. معرفی دستبند شیائومی می بند 4 کمک قابل توجهی به افزایش سهم این شرکت از بازار خواهد کرد. در این مطلب قصد داریم نگاهی کوتاه به ویژگی‌های این دست‌بندی سلامتی داشته و تصاویر آن را مشاهده کنیم.

دستبند شیائومی می بند 4

ویژگی‌های دستبند شیائومی می بند 4

این محصول در مقایسه با مدل قبلی، می بند 3، از طراحی جدیدتری بهره می‌برد. اصلی‌ترین تغییر دستبند شیائومی می بند 4 را باید استفاده از یک نمایشگر رنگی امولد دانست. این اتفاق برای اولین مرتبه در یک دستبند هوشمند ساخت شرکت شیائومی رخ می‌دهد. از ذکر افزایش 39.9 درصدی ابعاد نمایشگر دستبند جدید در مقایسه با مدل قبلی نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. روی این نمایشگر، یک شیشه محافظ 2.5D مقاوم در برابر خط و خش وجود دارد. نمایشگر دستبند جدید به اندازه شیائومی می بند 3 دارای انحنا نیست، به همین دلیل مقاومت بالاتری در برابری ضربه و خط و خش دارد.

دستبند شیائومی می بند 4

داخل جعبه دستبند یک بند لاستیکی و یک شارژر وجود دارد. شارژر دستبند شیائومی می بند 4 متفاوت بوده و امکان شارژ کردن آن با استفاده از کابل‌های یو اس بی دستبندهای قبلی شیائومی وجود ندارد.

دستبند شیائومی می بند 4

پوسته‌های متعددی برای دستبند شیائومی می بند 4 توسعه پیدا کرده‌اند که با توجه به رنگی بودن نمایشگر آن جذابیت خاصی دارند. در صورت یافت نشدن تم مورد نظر در بین بی‌شمار پوسته پیش‌فرض، می‌توان موارد بیشتری را از طریق اپلیکیشن Mi Fit در یک گوشی هوشمند دانلود کرد. پوسته‌ها را باید در زمان متصل بودن گوشی و دستبند به صورت بی‌سیم دریافت کنید.

دستبند شیائومی می بند 4

از دستبند شیائومی می بند 4 دو نسخه وجود دارد. پشتیبانی و عدم پشتیبانی از ان اف سی اصلی‌ترین تفاوت دو نسخه به شمار می‌رود. پشتیبانی از استاندارد 5ATM به کاربر اطمینان خاطر می‌دهد با بردن آن تا عمق پنجاه متری زیر آب، مشکلی برای گجت پدید نخواهد آمد.

در دستبند شیائومی می بند 4 یک سنسور شش محوره بسیار دقیق به منظور تشخیص سبک شنای کاربر وجود دارد! وجود شش حالت ورزش مختلف یعنی دویدن در محیط داخلی، دویدن در محیط بیرونی، نرمش، شنا، دوچرخه سواری و پیاده‌روی از دستبند جدید شیائومی گجتی ایده‌آل برای ورزشکاران می‌سازد. این دستبند قادر به ردیابی عادت‌های خواب کاربر بوده و در کنار سنسور مانیتور ضربه قلب، به یک جی پی اس داخلی نیز مجهز شده است. در ادامه می‌توانید تصاویر این ردیاب سلامتی را مشاهده کنید.

گالری تصاویر دستبند شیائومی می بند 4

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ساعت بود بهتر بود دستبند مال دختراس