حجم بسته های اینترنت

وزیر ارتباطات از افزایش 5 درصدی حجم بسته های اینترنت خبر داد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی توییتری خود نوشت ابلاغیه مقابله با کم فروشی اینترنت و افزایش 5 درصدی حجم بسته های اینترنتی از این هفته اجرایی خواهد شد.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در اواسط اردیبهشت ماه سال جاری طی گزارشی اعلام کرد پس از بررسی‌های رگولاتوری شاهد کم فروشی 5 تا 8 درصدی اینترنت توسط شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت ثابت بوده‌ایم که موضوع کم فروشی به تمامی شرکت‌های متخلف تذکر داده شد. همچنین اخیرا نیز مقرر شد تا شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت ثابت متخلف نیز این کم فروشی را جبران کنند. در همین راستا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی توییتری خود نوشت ابلاغیه مقابله با کم فروشی اینترنت و افزایش 5 درصدی حجم بسته های اینترنتی از این هفته اجرایی خواهد شد.

جزئیات افزایش 5 درصدی حجم بسته های اینترنت

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی توییتری خود با افزودن هشتگ خبر خوب در خصوص جبران کم فروشی از سوی شرکت‌های ارائه‌کننده اینترنت ثابت نوشت:

باز هم پیگیری حقوق مشترکان شبکه‌های ارتباطی به سرانجام رسید. با ابلاغیه جدید سازمان تنظیم مقررات ارتباطات به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطی و برای مقابله با کم فروشی، 5 درصد به حجم بسته های اینترنت افزوده شد. این ابلاغ از این هفته اجرایی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بسته های اپوروتور های گوشی گرونه وگرنه ای دی اس ال خوبه

  2. فقط قیمتاشو زیاد نکنن