گوشی های دارای ناچ

شیائومی با انتشار سه ویدیو گوشی های دارای ناچ را به سخره گرفت!

تعداد گوشی های دارای ناچ زیاد شده و استفاده از بریدگی بالای نمایشگر راهکار گوشی‌سازان برای کاهش حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش بود؛ اما به عقیده شیائومی، این بدترین ایده ممکن محسوب می‌شود!

شیائومی هفته گذشته، گوشی شیائومی می 9 تی را برای بازارهای کشورهای سراسر دنیا معرفی کرد. این گوشی همان شیائومی ردمی کا 20 بوده و با تغییر نام، به دست کاربران سایر کشورها به غیر از چین خواهد رسید. در این گوشی با وجود میان‌رده بودن، از مکانیزم دوربین سلفی پاپ آپی استفاده شده است.

بر اساس اقدام جدید شیائومی در استفاده از دوربین سلفی پاپ آپی در یک گوشی میان‌رده و همچنین انتشار سه ویدیو با هدف به سخره گرفتن طراحی گوشی های دارای ناچ می‌توان پیش‌بینی کرد از این پس، هرگز یک گوشی ناچ استایل جدید توسط شیائومی معرفی نخواهد شد.

این ویدیوها نشان می‌دهند بریدگی بالای نمایشگر حواس کاربر را به شدت پرت می‌کنند، به طوری که کاربر همیشه احساس می‌کند شیئی اضافی به بالاترین قسمت صفحه نمایش گوشی هوشمندش چسبیده است!

در مطلب «مروری بر تاریخچه ناچ استایل؛ بریدگی بالای نمایشگر گوشی‌ها چه کاربردی دارد؟» اعلام کردیم گوشی های دارای ناچ به زودی محو خواهند شد، چرا که سبک طراحی آن‌ها هرگز راهکاری دائمی محسوب نشده است.

گوشی‌سازان زمان که برای کاهش حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش گوشی های خود به بن بست رسیدند، ناچار به راهکاری موقتی روی آوردند تا از درجا زدن خودداری کنند. به عبارتی گوشی های دارای ناچ پلی بین گوشی های هوشمند دارای سبک طراحی سنتی و گوشی های هوشمند تمام صفحه واقعی آینده به شمار می‌روند.

ویدیوهای طنز شیائومی درباره گوشی های دارای ناچ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. همه ناچ هایی بودن که خودشو و اپل و هواوی استفاده میکردن

  2. اما همشون از اپل یاد گرفتن

  3. دم شیائومی گرم… .
    اقلا دست این برندای مفت خور رو با گوشی‌ای مث K20 Pro بست… .
    این داداشمونم حتما یه اپل ۲۰ تومنی رفته تو پاچش که انقد بنجل بنجل میکنه… .
    ۱۲ ساله یه شارژ ۵ وات رو گوشیاشونه… .
    زیادسخت نگیرین… .

  4. ناچ به اون بزرگی از اول هم ایده زیاد جالبی نبود

    ناچ قطره ای خیلی بهتر بود

    حفره دوربین سلفی از ناچ قطره ای بهتر هستش

    ولی این دوربین پاپ آپ حرف نداره

    با سپاس

  5. خودشم گوشی هایی داره که ناچ داشتن

  6. این برند بنجل ساز هم به زودی به سرنوشت هواوی بنجل دچار میشه