گوشی منعطف گلکسی فولد

سرانجام گوشی منعطف گلکسی فولد سامسونگ آماده ورود به بازار شد

سامسونگ چندی پیش، بعد از عرضه گوشی منعطف گلکسی فولد مجبور به جمع‌آوری آن از دست مشتریان به منظور رفع یک سری مشکلات شد. سامسونگ گلکسی فولد اکنون برای عرضه مجدد به بازار تقریبا آماده است.

گزارش مشکلاتی عجیب در نمایشگر سامسونگ گلکسی فولد توسط رسانه‌های خبری و در ادامه گسترش دامنه اعتراضات درباره این ایرادات، سامسونگ را به جمع‌آوری اولین گوشی منعطف خود از بازار مجبور کرد. کالبدشکافی گلکسی فولد سامسونگ از وجود ایراداتی در طراحی خبر می‌داد، به همین دلیل شرکت چاره‌ای به جز این اقدام به منظور بازطراحی گوشی نداشت.

بر اساس اخبار جدید، بازطراحی گوشی منعطف گلکسی فولد تقریبا به پایان رسیده است، به همین دلیل نسخه جدید آن را به زودی در بازارهای مختلف رویت خواهیم کرد. با این حال هنوز زمان دقیقی برای شروع عرضه مجدد گوشی اعلام نشده است. غول کره‌ای شایعات درباره عرضه گوشی در ماه جولای (تیر – مرداد) را رد کرد. می‌توان از این موضوع نتیجه گرفت تزریق مجدد گوشی منعطف گلکسی فولد به بازار احتمالا تا ماه آگوست، زمان معرفی گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو، به تعویق خواهد افتاد. به عبارتی بازطراحی گوشی انعطاف پذیر سامسونگ به پایان رسیده و محصول عملا برای عرضه آماده است، اما شرکت به دلایل مختلف همچون انجام تست‌های بیشتر دست نگه داشته است.

رئیس بخش نمایشگرهای سامسونگ اعلام کرد بیشتر مشکلات مربوط به نمایشگر گلکسی فولد برطرف شده‌ و این گوشی آماده عرضه به بازار است. به ادعای این مدیر، سامسونگ گلکسی فولد بعد از انتشار همه نگا‌ه‌ها را به خود خیره نگه خواهد داشت.

مشکلات گوشی منعطف گلکسی فولد سامسونگ

گوشی منعطف گلکسی فولد

ایرادات این گوشی همگی از ذات منعطف آن ریشه می‌گیرند. به عنوان نمونه لولای گوشی شدیدا مستعد جذب گرد و غبار بوده و ذرات ریز به راحتی در لابه‌لای آن قرار می‌گیرند، به همین دلیل به مرور زمان، باز کردن و بستن تای دستگاه با مشکل مواجه خواهد شد.

یکی دیگر از ایرادات گوشی جدا شدن زود هنگام محافظ پلیمری مخصوص نمایشگر آن بود. سامسونگ روی صفحه نمایش گوشی انعطاف پذیر خود یک محافظ پلیمری قرار می‌دهد، اما این با محافظ‌های پیش‌فرضی که روی گوشی های هوشمند تازه خریداری شده وجود دارند متفاوت است. در صورت جدا شدن این محافظ، نمایشگر خیلی زود از کار خواهد افتاد.

گوشی منعطف گلکسی فولد

مشکل اینجا بود که دسته‌ای از کاربران به خاطر عدم اطلاع‌رسانی صحیح شرکت، بعد از بیرون آوردن گوشی از جعبه اقدام به جداسازی این پلاستیک کرده بودند. برای سایر کاربران نیز محافظ پلیمری با گذشت حدود یک هفته به صورت خودکار جدا شده بود که نتیجه‌ای به جز از کار افتادن پنل امولد گوشی نداشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. تا بیا دیه برسی کنیم ببینیم چی بوده این همه ایراد گرفتن

  2. فک میکنم خوب بفروشه

  3. به سرنوشت نوت ۷دچار شده دیگه