آنر مجیک بوک پرو

تصاویر شماتیک لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو منتشر شد

تصاویر شماتیک لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو (Honor Magicbook Pro) منتشر شده است. در این تصاویر نکات جالبی را می‌توان دید که شاید مهم‌ترین آن‌ها٬ حضور یک دوربین جلوی پاپ آپ در لپ تاپ چینی آنر باشد.

به رغم محدودیت‌های تجاری ناجوانمردانه‌ای که توسط اداره بازرگانی ایالات متحده به شرکت هواوی تحمیل شده٬ اما این کمپانی تلاش می‌کند تا روی موج دنیای رایانه‌های همراه سوار شود. برند آنر٬ زیرمجموعه‌ی شرکت هواوی در ماه آوریل یک برند به نام آنر مجیک بوک 2019 را ثبت کرد و حالا خبرهایی از سومین لپ تاپ این شرکت به دست آمده است؛ ما در مورد لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو صحبت می‌کنیم.

تصاویر آنر مجیک بوک پرو

گزارش‌ها حاکی از آن است که لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو را به لطف یک کیبورد جزیره‌ای (چیکلت) و اسپیکرهایی در دو سمت آن٬ رقیب تازه‌ای برای مک بوک پرو 15 اینچی اپل بدانیم. شاید برجسته‌ترین ویژگی این لپ تاپ که در تصاویر شماتیک آن می‌توان دید٬ یک دوربین سلفی به صورت پاپ آپ است که از بالای دکمه‌ی هشتم قسمت بالایی کیبورد به بیرون می‌آید. کلید پاور این لپ تاپ نیز در بالای اسپیکر سمت راستی قرار دارد. ظاهرا این کلید پاور به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

طراحی این لپ تاپ به گونه‌ای است که به هواوی اجازه می‌دهد٬ بتواند نمایشگر بزرگی را در آن به کار ببرد. شایعات می‌گویند آنر مجیک بوک پرو با یک نمایشگر 16.1 اینچی عرضه می‌شود و در زیر قاب آن نیز تراشه‌ی نسل هشتمی Core i5-8265U اینتل٬ کارت گرافیک ٬Nvidia GeForce MX250 حداکثر 8 گیگ رم و حافظه‌ی 512 گیگابایتی از نوع SSD قرار خواهد داشت.

یکی از قابلیت‌های جذاب لپ تاپ جدید هواوی٬ حالت اتصال Magic-Link نام دارد. زمانی که گوشی و لپ تاپ شما با یکدیگر جفت شدند٬ مجیک بوک به صورت خودکار با سرعت 1 گیگابایت در ثانیه٬ از عکس‌های شما فایل پشتیبان تهیه خواهد کرد. شما می‌توانید از طریق Huawei Share نیز فایل‌هایتان را بین کامپیوتر و موبایل خود جابجا کنید. ما امیدواریم این لپ تاپ اکثر قابلیت‌های جذاب مجیک بوک 2019 را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیارمان بگذارد.