خدمات هواوی

یک عمر با خدمات هواوی ؛ برنامه‌ای برای ارائه خدمات متفاوت همراه با جوایز ویژه

کمپین یک عمر با هواوی، برنامه‌ی ویژه و جدید هواوی برای ارائه خدمات متفاوت به همراه جوایز هیجان‌انگیز به کاربران گوشی های این برند چینی است. در ادامه با رویکرد جدید خدمات هواوی آشنا می‌شوید.

با مراجعه به فروشگاه‌های برگزیده و خرید محصولات هواوی، فرصت برنده شدن جوایز هیجان‌انگیز و همچنین دریافت خدمات رایگان حتی برای گوشی‌های فعلی هواوی خود را خواهید یافت.

با توجه به ارزش بالای گوشی های هوشمند در بازار، اهمیت خدمات پس از فروش نسبت به گذشته برای کاربران دو چندان شده است. به همین علت هواوی تلاش می‌کند به طور پیوسته با ارتقای سطح خدمات محصولات خود، اعتماد کاربران را بیش از گذشته به محصولات خود جلب کند.

خدمات هواوی

کمپین «یک عمر با هواوی» با این رویکرد طراحی شده است که سطح متفاوتی از خدمات به کاربران ایرانی ارائه کند. در این کمپین کسانی که در تاریخ ششم تیرماه به فروشگاه‌های برگزیده مراجعه و محصولات هواوی را خریداری کنند، در قرعه‌کشی جوایز هیجان انگیز شرکت خواهند کرد. علاوه بر این هدایا، جوایزی ویژه نظیر تمدید 6 ماهه گارانتی دستگاه نیز در نظر گرفته‌ شده ‌است.

همچنین کسانی که در حال حاضر کاربر گوشی های هواوی هستند، می‌توانند در تاریخ 6 تیر ماه به این فروشگاه‌ها مراجعه و خدمات نرم افزاری رایگان دریافت کنند. این خدمات به کسانی که گارانتی دستگاه‌شان به پایان رسیده نیز ارائه می‌شود.

انواع خدمات هواوی در بخش نرم افزاری

خدمات نرم افزاری که این فروشگاه‌ها ارائه می‌دهند، به شرح زیر است:

  • به‌روزرسانی سیستم عامل گوشی به جدیدترین نسخه منتشر شده
  • برطرف کردن ایرادهای نرم افزاری
  • کالیبراسیون صفحه نمایش و سنسورها
  • بهینه‌سازی تنظیمات گوشی
  • تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات دستگاه

هواوی مسابقه‌ای هم در صفحه اینستاگرام خود به نشانی huaweimobilefarsi@ درتاریخ چهارم تیرماه برگزار و به 9 برنده جوایز ارزش‌مندی اهدا خواهد کرد.

این رویداد به طور ماهانه در مراکز رسمی ارائه خدمات پس از فروش محصولات هواوی برگزار می‌شود. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 42000 تماس حاصل فرمایید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالت به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. حتی الجی یه کارایی کرده ولی هواوی ن

  2. والا هواوی توی ایران همش حرفه من چیزی ندیدم

  3. هواوی توی ایران خیلی بریز بپاش میکنه ها