هواوی Mate 20

تصویری واقعی از پنل پشتی هواوی Mate 30 فاش شد

هواوی میت 30 (Huawei Mate 30) و هواوی میت ۳۰ پرو (Huawei Mate 30 Pro) آخرین پرچمداران هواوی در سال 2019 خواهند بود. به تازگی عکاسی واقعی از پنل پشتی هواوی Mate 30 منتشر شده است.

اعلام زمان عرضه هواوی میت ایکس و هواوی میت 30 5G نشان داد تصور عدم عرضه پرچمدارانی از سری Mate در سال 2019 به خاطر تحریم‌های آمریکا علیه هواوی بی‌اساس بوده است. بعد از این که دونالد ترامپ از تحریم هواوی عقب‌نشینی کرد، از در راه بودن دو گوشی هواوی میت 30 و میت ۳۰ پرو به طور کامل اطمینان پیدا کردیم.

اگرچه هواوی دو سری مختلف از گوشی های هوشمند پرچمدار دارد، اما یکی از دیگری به مراتب محبوب‌تر است؛ تجربه نشان داده کاربران زیادی برای خرید یک گوشی سری Mate، از خرید پرچمدار سری P که در ابتدای هر سال معرفی و عرضه می‌شود خودداری می‌کنند. سال گذشته، هواوی میت 20 و میت 20 پرو مجهز به دوربینی سه گانه و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، دارای تراشه 7 نانومتری کایرین 980، رونمایی شدند. این سه ویژگی جزو اصلی‌ترین نقاط قوت دو گوشی نام برده محسوب شده و فروش فوق‌العاده‌ای را برایشان رقم زدند. حال طبق اخبار، امسال نیز قرار است پرچمداران سری Mate به ویژگی‌های منحصربه‌فردی مجهز شوند.

انتظار داریم تغییر در سبک طراحی، یکی از استراتژی‌های بزرگترین گوشی‌ساز چینی برای ترغیب کاربران به خرید هواوی Mate 30 و هواوی Mate 30 Pro به جای پرچمداران سال گذشته باشد. انتشار تصویری از پشت گوشی هواوی Mate 30 این موضوع را تایید می‌کند. طبق این عکس، پنل پشتی گوشی نام برده شیشه‌ای بوده و ماژول دوربین آن به جای مربعی (همچون هواوی میت 20 و میت 20 پرو)، دایره‌ای شکل خواهد بود.

جدیدترین عکس هواوی Mate 30 در دنیای واقعی

هواوی Mate 30

شکل مربعی ماژول دوربین اصلی گوشی های سری Mate سال 2018 ظاهری خاص به آن‌ها بخشیده بود. بعد از هواوی، چند گوشی‌ساز چینی دیگر نیز به استفاده از این سبک طراحی رو آوردند. بر اساس بی‌شمار رندر و خبر منتشر شده درباره گوشی های اپل در سال 2019، ماژول دوربین (سه گانه) دو گوشی آیفون پرچمدار نیز مربعی خواهد بود. اکنون که این سبک طراحی به محبوبیت دست پیدا کرده، هواوی تصمیم دارد آن را در هواوی میت ۳۰ و هواوی میت ۳۰ پرو تغییر بدهد.

با در نظر گرفتن ماژول دوربین چهارگانه‌ای که در سال جاری در پرچمدار سری P (هواوی پی 30 پرو) و همچنین گوشی بالارده برند آنر (هواوی آنر 20 پرو) به کار رفته است، انتظار داریم تعداد سنسورهای دوربین پرچمدار آتی از سری Mate نیز همین اندازه باشد. انتظار نداریم تغییرات مهمی در مقایسه با دوربین چهارگانه هواوی پی 30 پرو در دوربین هواوی Mate 30 و همچنین مدل پرو آن رخ بدهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*