مشخصات فنی سونی اکسپریا 20

مشخصات فنی سونی اکسپریا 20 لو رفت؛ اسنپدراگون 710 و دوربین دوگانه

کمتر از شش ماه است که از زمان معرفی اکسپریا 10 سونی می‌گذرد٬ اما فروش این دیوایس به تازگی آغاز شده است. در همین حال پس از انتشار رندرهای مربوط به نسل آینده‌ی آن٬ حالا مشخصات فنی سونی اکسپریا 20 نیز افشا شده است.

مشخصات فنی سونی اکسپریا 20

از مهم‌ترین مشخصات فنی سونی اکسپریا 20 می‌توان به حضور یک نمایشگر 6 اینچی فول اچ دی پلاس با نسبت ابعاد 21:9 اشاره کرد. رندرهای منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهند که طراحی این دیوایس شباهت زیادی با نسل گذشته‌اش دارد. بنابراین نه خبری از بریدگی و نه حفره روی این نمایشگر است و ضخامت اطراف صفحه زیاد است.

مشخصات فنی سونی اکسپریا 20

اما جدا از طراحی٬ عملکرد سخت افزاری اکسپریا 20 بهبود چشم‌گیری پیدا کرده است و جای تراشه‌ی اسنپدراگون ٬630 سونی از تراشه‌ی قدرتمند‌تر و مدرن‌تر اسنپدراگون 710 استفاده کرده است. رم 4 یا 6 گیگابایتی و حافظه‌ی 64 یا 128 گیگابایتی نیز آن را همراهی می‌کنند. به گفته‌ی منابع روی قاب پشتی دوربین دوگانه‌ای با سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی قرار دارد٬ گرچه جزئیاتی از سنسور ثانویه‌ی آن در دست نیست. ما خوشحال می‌شویم اگر یک دوربین فوق عریض جای سنسور تشخیص عمق که در اکسپریا 10 قرار گرفته بود٬ استفاده شود.

ابعاد گوشی میان‌رده جدید سونی برابر با 158 در 69 در 8.1 میلی‌متر است٬ اما وزن آن نیز اعلام نشده است. ما انتظار استفاده از یک باتری با ظرفیتی فراتر از 2870 میلی‌آمپر ساعتی را در این گوشی نداریم. در هر صورت این دیوایس در پاییز یا زمستان سال جاری معرفی می‌شود و می‌توانیم آن زمان با قطعیت در موردش صحبت کنیم.