کوادکوپتر

بهترین محصولات مهیج برای تابستان؛ کوادکوپتر ، اسکوتر برقی، ماشین کنترلی

در حال حاضر گجت‌ها و محصولات هوشمندی برای سرگرمی انسان‌ها تولید می‌شوند که از بهترین محصولات مهیج برای تابستان می‌توان به کوادکوپتر، اسکوتر برقی، ماشین کنترلی اشاره کرد. در ادامه با جزئیات هر یک از آنها آشنا می‌شویم.

امروزه در دنیای بسیار گسترده گجت‌ها و محصولات هوشمند انسان سردرگم شده و با خود می اندیشد آیا زندگی در حال رفتن به سمت مکانیزه شدن و مدرنیته شدن است؟ در واقع برای هر نیاز و خواسته ای امروزه وسیله و یا محصولی طراحی شده است که انسان را سرگرم می‌کند. در دنیای محصولات تفریحی سرگرمی پروازی که در دهه اخیر توجه بسیاری از افراد را در ابعاد انفرادی و یا اجتماعی به سمت خود معطوف کرده است کوادکوپترها دارای جایگاه بسیار ویژه ای هستند. البته درصد بسیار بالایی از مردم با کوادکوپترها آشنا هستند و می‌دانند که کوادکوپترها جزو مولتی روتورهای عمود پرواز محسوب می‌شوند و دارای 4 موتور هستند. اما امروزه سوال اساسی کاربران پیرامون کوادکوپتر حرفه ای است. کوادکوپترهای حرفه ای جزو جدیدترین نسل DRONEها محسوب می‌شوند و به قدری آپشن و ویژگیهای کاربردی دارند که پرواز را برای همگان میسر کرده‌اند. از مهم ترین ویژگی‌های کوادکوپترهای حرفه ای می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

ویژگی‌های کوادکوپتر حرفه ای

  • مدت زمان پروازی طولانی
  • GPS
  • قابلیت بازگشت به خانه
  • دوربین باکیفیت FPV
  • اتو تیکاف و لندینگ
  • برد رادیویی طولانی
  • مودهای هوشمند پروازی
  • طراحی منحصر بفرد

کوادکوپتر حرفه ای DJI

کوادکوپتر

از بنام ترین کمپانی‌های تولید کننده کوادکوپتر حرفه ای در دنیا می‌توان به کمپانی DJI اشاره کرد. این کمپانی در کشور چین واقع شده است و در سال‌های اخیر در زمینه هلی شات و کوادکوپتر کولاک کرده است. این برند سهم بسیار بسیار بالایی از فروش هلی شات در دنیا را به خود اختصاص داده است. جهان آرسی مفتخر است تا در سال‌های اخیر به صورت کاملا حرفه ای و جامع هلی شات‌ها و کوادکوپترهای حرفه ای DJI را به پرواز دوستان در ایران به همراه آموزش‌های حرفه ای ، ضمانت اصالت کالا و گارانتی سلامت ، خدمات پس از فروش جامع و کامل شامل بحث تعمیرات و تامین قطعات ارائه کند. بارزترین ویژگی‌های کوادکوپترهای حرفه ای در تمامی این مدل‌ها مشترک است.

به عنوان مثال GPS کمک می‌کند تا به محض قرارگیری کوادکوپتر در محیط باز ارتباط با ماهواره‌ها برقرار شود و کوادکوپتر بسیار استیبل و دقیق پرواز کند. به کمک رادیو کنترل می‌توانید هلی شات خود را تا فواصلی بفرستید که حتی با چشم نیز نمی‌توانید آن را ببینید. هر زمانی که نتوانستید و یا نخواستید می‌توانید با فشردن یک دکمه کوادکوپتر حرفه ای خودتان را به نقطه ی اولیه بازگردانید. همچنین در بدو پرواز با اتکا بر اتو تیکاف و لندینگ شاهد بلند شدن هوشمند دستگاه از روی زمین و در انتهای پرواز شاهد نشستن خودکار آن بر روی زمین باشد. اگر شما یک عکاس و متخصص باشید می‌توانید با استفاده از مودهای هوشمند پروازی کوادکوپتر حرفه ای خود را به گونه ای به پرواز درآورید که خروجی عکس و فیلم هوایی شما مخاطب را شوکه کند. پس از خرید کوادکوپتر حرفه ای از مجموعه جهان آرسی می‌توانید آموزش تخصصی هم ببینید که این آموزش در یک جلسه و به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود. پس از آموزش می‌توانید با تمرین به یک هلی شات کار بنام مبدل شوید. خواستن توانستن است.

اسکوتر برقی

کوادکوپتر

جالب است که بدانید جهان آرسی در کنار ارائه گسترده ی هلی شات‌ها و کوادکوپترهای حرفه ای محصولات مهیج دیگری را نیز به علاقه مندان ارائه می‌کند که در ذیل به دو مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم. بی شک همه ی شما با اسکوتر برقی و انواع هاوربرد آشنا هستید. این وسایل در دهه اخیر در میان خانواده‌های ایرانی بسیار محبوب شده اند و یک وسیله کاملا خانوادگی محسوب می‌شود. چرا که فارغ از سن و جنسیت و وزن هر کسی با 15 دقیقه تمرین می‌تواند بر روی آن سوار شود و با آن بازی کند. زمانی که از یک اسکوتر برقی استفاده میکنید کافیست تا فکر کنید که می‌خواهید حرکت کنید. با فشردن انگشت و پاشنه پا منجر به حرکت دستگاه خواهید شد. اسکوتر برقی‌ها می‌توانند مجهز به یک دسته نیز باشند که با تکان دادن آن دسته می‌توانید به اسکوتر برقی در حین حرکت فرمان دهید. اما بحث داغ این روزها بر سر قیمت اسکوتر برقی ارزان است.

اسکوتر برقی‌ها دارای تنوع بسیار بالایی در مدل و استایل هستند و همین امر منجر به تنوع بسیار بالا در قیمت گذاری می‌شود. اما خب منطقی است که هر خانواده ای می‌خواهد با صرف حداقل بودجه بهترین اسکوتر برقی موجود را بخرد. جهان آرسی jahanrc.com با ارائه گسترده ی اسکوتر برقی و انواع هاوربرد تضمین بهترین قیمت بازار متناسب با کیفیت را به شما می‌دهد. می‌توانید از فروشگاه حضوری آن دیدن کرده و اسکوتر برقی محبوب خود را برگزینید. به عقیده ی بسیاری از مصرف کنندگان این وسیله ، یک عدد از آن کافی نیست و لذت بخش تر می‌شود زمانی که همه ی اعضای خانواده یک اسکوتر برقی داشته باشند و همه با هم در سفر و پیک نیک‌ها بازی کنند. سایز چرخ این وسیله می‌تواند از حداقل 4.5 اینچ شروع شود و 6 اینچ ، 8 اینچ ، 10 اینچ و یا 12 اینچ و بیشتر باشد. در هنگام خرید اسکوتر برقی حتما توجه کنید که دستگاه شما دارای گارانتی باشد تا در طول استفاده از اسکوتر آرامش خاطر داشته باشید. اگر اسکوتر برقی‌ها نیز نظر شما را به سمت خود جلب نمی‌کنند اصلا ناراحت نباشید چرا که جهان آرسی می‌تواند انواع ماشین‌های کنترلی را نیز به شما ارائه کند.

ماشین کنترلی

کوادکوپتر

ماشین‌های کنترلی در دو گروه ماشین کنترلی الکتریکی و ماشین کنترلی سوختی دارای طرفداران زیادی هستند. ماشین‌های آرسی نمونه‌های کوچک شده ی ماشین‌های واقعی هستند لذا در 3 گروه و استایل باگی ، تراک و آفرود عرضه می‌شوند. در ماشین‌های کنترلی الکتریکی مبنای تغذیه و حرکت ماشین بر پایه ی یک باتری قابل شارژ است و در ماشین‌های کنترلی سوختی مبنای تغذیه و حرکت ماشین بر مبنای سوخت است. اگر شما یک ماشین باز حرفه ای هستید متناسب با محیطی که می‌خواهید ماشین سواری کنید می‌توانید یک استایل بخصوص را برگزینید. به عنوان مثال اگر خواهان شرکت در مسابقات ماشین‌های آرسی هستید و به دنبال سرعت و اجرای حرکات نمایشی هستید ماشین کنترلی باگی برای شما انتخاب مناسبی است.

اگر همانند آفرود بازها می‌خواهید در محیط‌های صعب العبور و همراه با پستی و بلندی زیاد ماشین سواری کنید بی شک انتخاب یک ماشین کنترلی آفرود انتخاب درستی است و اگر می‌خواهید احتیاط لازم را کنید و در یک جاده صاف و بی خطر با سرعتی استاندارد بازی کنید تراک‌ها که طراحی آنها برگرفته از کامیون و کامیونت هاست می‌تواند گزینه مناسبی باشد. ماشین‌های کنترلی نیز عینا مثل ماشین‌های واقعی هستند و این ادعا به این معناست که در استفاده و راندن آن‌ها نیز باید احتیاط لازم را بکنید. همانطور که اگر یک ماشین واقعی با جایی برخورد کند خراب می‌شود ماشین کنترلی اسباب بازی نیز اگر با جایی برخورد کند آسیب می‌بیند. البته به هیچ وجه نگران تامین قطعات و تعمیرات نباشید چرا که جهان آرسی همیشه و همه جا پشتیبان شماست. در تابستان 98 پیشنهاد می‌شود با انتخاب و خرید یکی از محصولات بالا از جهان آرسی به سبک تفریحات خود رنگ و لعاب جدیدی ببخشید. بی شک اگر در حوزه استفاده از محصولات رادیو کنترلی و یا اسکوتر برقی‌ها هیچ تجربه ای ندارید پس از خرید با علاقه ای وافر خواهان کسب تجربه و بازی هستید. همین حالا اقدام کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

20 دیدگاه

  1. سلام دوستان یه سوال آیا کوادکوپتر ها و هلی شات ها ضد آب هستن ؟؟؟ من جایی خوندن که هیچ مدل ضدآبی ندارن اما اخر هفته گذشته که پارک پردیسان بودم و نم نم بارون می اومد یه آقایی بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای داشت هلی شاتش رو پرواز می داد . من خیلی تعجب کردم

  2. وااای واای من یه ماشین کنترلی الکتریکی از کمپانی BSD خریدم که خیلی خفن و پرسرعته البته گرون هم بوده ولی واقعا از روندن این ماشین راضیم و هرچی بگم کم گفتم . این برند تازه کاره اما فوق العادس من خیلی راضیم اگر کسی قصد خرید ماشین رادیوکنترلی داره حتما به محصولات BSD هم یه نگاهی بندازه ضرر نمی کنه …

  3. برای استفاده و پرواز هلی شات و انواع مختلفی از کوادکوپتر ها باید دوره و یا کلاس آموزشی دید ؟ کلا یادگیری پرواز این مدل ها کار سختی هست ؟ میشه با تمرین بهشون مسلط شد ؟و سوال بعدیم اینه که ایا این محصولات نیاز به مجوز یا چیز دیگه ای دارن؟؟

  4. سلام به همگی من برای پروژه های درسی و دانشگاهیم میخوام یدونه از این هلی شات ها بگیرم ولی تو انتخابش موندم هر کسی هم یه مدلی پیشنهاد میده واقعا گیج شدم از طرفی هم نمیخوام زیاد هزینه کنم کسی هست بتونه منو راهنمایی کنه که چه مدلی بخرم ؟؟؟

  5. سلم من یه کواد کوپتر خریدم مدلش رو نمیدونم چی هست ولی از این مدل های اسباب بازیه خداییی خیلی حال میده بازی باهاش العان تصمیم به خریدن یه دستگاه بهتر گرفتم اما خیلی گرونن میشه بگید کس جایی رو میشناسه که فروش قسطی هم داشته باشن؟

  6. Slm man y akkasam v shenidam jadidan helishot kheyli roye borse b nazareton shoroe helishot dar kenare kare aslim mitone movafaghiyat amiz bashe ?

  7. اقا پس این فانتوم 5 کی میاد دیگه خسته شدم انقدر صبر کردم dji کارش این طوری نبود قبلنا پشت سر هم فانتوم معرفی میرد اما العان انقدر محصولاتش زیاد شده که اصلا فانتوم رو یادش رفته دیگه.البته دوستانم میگن فانتوم نخرم و به جاش مویک بگیرم اما من خودم جز فانتوم با هیچ دستگاهی حال نمیکنم .خدا کنه زود تر رونمایی بشه چشمون خشک شد به سایت

  8. سلام به نظر من این چور تفریح ها مال بچه پول داراست چون ما نهپول خریدشو داریم نه شانسشو با اولین پرواز .نابود میشه و پولمون از بین میره به نظر من که خیلی جذابه ولی کار ای جداب پول چذاب هم میخواد

  9. سلام من یه اسکوتر برقی داشتم که وتی توی شارژ بود باتری این دستگاه یه هو اتیش گرفت نمیدونم دلیلش پی بود ولی کل خون و اتاق رو سوزوند خدا رحم کرد که پسرم اسیب ندید خیلی مراقب باشید موقع خرید.

  10. سلام دوستان من یه پیشنهاد دارم براتون اگر قصد خرید کواد کوپتر دارید حتما دستگاهی خرید که بازگشت به خانه داشته باشه چون قطعا دوستانی که مثل خود من تجربه استفاده ندارن اگر دستگاهشون بدون بازگشت به خانه باشه حتما گم میشه و مثل دستاه خودم دیگه پیدا هم نمیشه.

  11. اقا من تجربه خودمو میگم اگر اسکوتر برقی بلد نیستید به هیچ عنوان سوار نشید من برای بچم اسکوتر برقی خریدم فروشنده به من گفت خیلی کار سااده ای هست و اصلا یاد گیریش سخت نیست اما من بار اول که سوار شدم زمین خوردم و به دلیل وزن زیادم واقعا اسیب جدی دیدم خحلاصه اگر بلد نیستید واقعا سوتر نشید

  12. ای بابا ادم زحمت بکشه پول در بیاره بعد این همه پول رو بببره بده اسباب بازی بخره؟؟!!!!!!مثلا فک کن داری باهاش بازی میکنه بره بخوره تو دیوار کل پولی که دادی به هدر میره@@@

    • دوست عزیز هر کسی یه علایقی داره خب.مثل این میمونه شما ماشین نخری و سوار نشی چون ممکمه تصادف کنی.من خودم عاشق پرواز هستم و چندین مدل از این هلی شات ها دارم یکی دو باری هم به در و دیوار خورده ولی باز هم دوستشون دارم و باز هم خریداری میکنم

  13. سلام.به نظر من هم ادم وقتی میخواد یه هلی شات بخره یدونه حرفه ایشو بخره وگرنه مدل های اسباب بازیش هیچ جذابیتی نداره و خیلی زود هم خراب میشه ولی مدل های حرفه ایش هم خیلی باحالن هم خیلی مهیج

    • درسته مدل های حرفه ای که داخل بازار هست از جذابیت خیلی بالایی برخوردارن ولی به نظر من همین مدل های تفریحی و سرگرمی هم همون حس و شوق پرواز رو به ادم منتقل میکنه.من خودم خیلی دوست دارم مدل های حرفه ای بگیرم ولی همین کوادگوپتر های ارزون هم کارمو راه انداخت

  14. به نظر من استفاده از هلی شات و کوادکوپتر ها یک تجربه ی خیلی هیجان انگیز برای طرفداران پرواز میتونه باشه . در واقع من خیلی به این حوزه غلاقه مندم و دوست دارم به زودی یک کوادکوپتر خرید کنم و پرواز رو باهاش تجربه کنم 🙂

  15. واقعا به جز اسکوتر بقیه کجا هیجان دارن ؟

    • ولی به نظر من هیجان کوادکوپتر از تمام این محصولات بیشتره چون حس پرواز کردن و به ادم میده ولی ماشین کنترلی یا اسکوتر یه جوریه که انگار ادم از قبل تجربشون کرده

      • نه من با نظر شما موافق نیستنم چون هر کسی به یه چیزی علاقه منده مثلا من خودم از پرواز متنفرم ولی به جاش عاشق بازی کردن با ماشین کنترلی هستم و واقعا هیجان انگیزن ماشین های سوختی.شاید این درست نباشه که بگیم همهی تفریح های دنیا بدن و فقط پرواز خوبه.

  16. اسکوتر برقی که خیلی باحاله ولی خیلی مهیج نبود