پتنت جدید سامسونگ

احتمال ارتباط میان پتنت جدید سامسونگ و گلکسی اس 11

یک پتنت جدید توسط شرکت سامسونگ منتشر شد. اینطور که پیداست، احتمال ارتباط میان پتنت جدید سامسونگ و گلکسی اس 11 – Galaxy S11 وجود دارد.

ما طرح‌های بسیار جالبی را در رقابت میان شرکت‌های تولیدکننده گوشی های هوشمند در سال 2019 شاهد بودیم. گوشی های انعطاف‌پذیر جدیدی معرفی شدند که مهم‌ترین آن‌ها مربوط به هواوی و سامسونگ است، در حقیقت ما می‌توانیم درباره طرح‌هایی صحبت کنیم که تا مدتی قبل، امکان‌پذیر نبودند. اینطور که پیداست، سامسونگ یک پتنت جدید برای یک دستگاه با صفحه نمایش قابل ارتقاء ارائه کرده است.

یکی از ویژگی‌های خاص این مدل را می‌توان امکان گسترش عرض گوشی هوشمند دانست؛ با این قابلیت، سطح صفحه نمایش تا 50 درصد گسترش پیدا خواهد کرد. متاسفانه هیچ اطلاعات یا توضیح دقیقی درباره چگونگی افزایش سطح نمایشگر وجود ندارد، اما تصاویر نشان می‌دهند که نمایشگر از سمت راست بزرگ‌تر شده است. اینطور که پیداست، اطراف صفحه نمایشگر به طور جزئی تغییر خواهد کرد، به صورتی که نمایشگر انعطاف‌پذیر باقی خواهد ماند و در برابر اثرات خارجی محافظت می‌شود.

بر اساس اطلاعات موجود، این پتنت مشابه گوشی‌های منعطف نیست، زیرا نمایشگرهای نمونه اولیه آن مشابه گلکسی فولد یا هواوی میت ایکس، انعطاف‌پذیر نمی‌شود. در حال حاضر بسیار زود است که بخواهیم درباره یک دستگاه واقعی صحبت کنیم، اما با توجه به حق ثبت اختراع سامسونگ، به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد بر روی طرح موردنظر، فعالیت کند. امروزه صنعت موبایل در وضعیتی قرار دارد که طراحی می‌تواند نقش مهمی در تصمیم‌گیری مشتریان داشته باشد. برندهای معروفی همانند سامسونگ در حال ایجاد تغییر در برخی طرح‌ها هستند؛ آن‌ها در سال جاری موفق به ایجاد یک حفره بر روی صفحه نمایش محصولات سری گلکسی اس شدند.

این پتنت طراحی‌شده توسط شرکت سامسونگ در اواخر سال 2018 میلادی ثبت شد و در اواخر ماه می مورد تایید قرار گرفت، همچنین در تاریخ 24 ژوئن (3 تیر) سال جاری میلادی منتشر شد؛ 14 طرح وجود دارد که نشان‌دهنده گوشی‌های هوشمند با طراحی‌های جدید و مدرن است. پتنت جدید سامسونگ مورد تایید قرار گرفته است و این بدان معناست که غول تکنولوژی کره جنوبی می‌تواند یک گوشی هوشمند با آن چه که در تصویر مشاهده می‌کنید، تولید کند. دلایل متعددی می‌تواند برای ثبت اختراع یک طرح وجود داشته باشد، بنابراین ما نمی‌دانیم آیا سامسونگ قصد تولید آن را دارد یا فقط می‌خواهد طرح را به عنوان یک ایده حفظ کند.

شما می‌توانید ایده شرکت را به خوبی در تصاویر مشاهده کنید. شرکت سامسونگ به جای استفاده از نمایشگر انعطاف‌پذیر، سعی کرده تا یک سیستم ریلی برای حرکت صفحه نمایش ثانویه تعبیه کند؛ این پتنت با آینده‌نگری بسیار قابل توجهی طراحی شده و به طور کلی دارای یک مکانیزم دیگر است.

تعدادی از رسانه‌ها پتنت موردنظر را به گلکسی اس 11 مرتبط کردند، چیزی که می‌تواند به واقعیت نزدیک باشد؛ سامسونگ ممکن است یک گوشی جدید و مشابه این پتنت را در سال 2020 میلادی معرفی کند. توجه داشته باشید که مشکلات دیده‌شده در گلکسی فولد بر روی این دستگاه تاثیر نخواهد داشت، زیرا داشتن دوام بالا بدون منعطف بودن نمایشگر، امکان‌پذیر است. در حال حاضر صحبت کردن درباره این دستگاه بسیار زود است؛ سامسونگ به سادگی می‌تواند پتنت ارائه دهد، اما تا مدت‌های طولانی نمی‌تواند هدف خود را مبنی بر تولید آن، تایید یا رد کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مه نگفتن تا اس 10 بیشتر نمیزنن