جدیدترین تصاویر آنر 9 ایکس و 9 ایکس پرو

جدیدترین تصاویر آنر 9 ایکس و 9 ایکس پرو نمایشگر تمام صفحه این دو گوشی را نشان می‌دهد

تازه‌ترین تصاویر آنر 9 ایکس و 9 ایکس پرو (Honor 9X and Honor 9X Pro) که در یک سایت معتبر چینی منتشر شده٬ می‌تواند نمایشگر تمام صفحه و دوربین سلفی پاپ آپ این گوشی‌ها را به نمایش بگذارد.

یکم مرداد شرکت آنر قصد دارد از دو گوشی خانواده آنر 9 ایکس خود پرده برداری کند. در حال حاضر مشخصات فنی نسخه‌ی اصلی آنر به لطف دریافت تاییدیه‌ی تنا افشا شده است٬ اما هنوز خیلی با مدل پرو آن آشنا نیستیم. با این حال پیش‌فروش نسخه‌ی پرو در چین آغاز شده است. صفحه‌ی پیش‌فروش این دیوایس در سایت Vmall همچنین تصاویر آنر 9 ایکس و 9 ایکس پرو را منتشر کرده که به لطف آن‌ها نگاه واضحی را به طراحی این دو خواهیم انداخت.

جدیدترین تصاویر آنر 9 ایکس و 9 ایکس پرو

جدیدترین تصاویر آنر 9 ایکس و 9 ایکس پرو

جدیدترین تصاویر آنر 9 ایکس و 9 ایکس پرو به طور کامل طراحی این دو دیوایس را نشان می‌دهند. پنل جلویی آن‌ها فاقد هرگونه بریدگی است که می‌تواند به حضور یک دوربین جلویی پاپ آپ در بالای قاب گوشی اشاره کند. در قسمت راست گوشی تنظیم کننده ولوم صدا قرار دارد و دکمه‌ای که زیر آن به چشم می‌خورد٬ ظاهرا مربوط به کلید پاور و یک اسکنر اثر انگشت در زیر آن است. حاشیه‌ی زیری دیوایس نیز به مراتب ضخیم‌تر از حاشیه‌ی اطراف آن است.

مدل 9 ایکس را می‌توانید در رنگ مشکی ببینید. قاب پشتی از جنس شیشه است. دو دوربین همراه یک فلاش LED در سمت چپ قاب پشتی دیده می‌شود. عبارت 48MP AI Camera را می‌توان در سمت راست این ماژول دوربین مشاهده کرد.

در طرفی دیگر مدل 9 ایکس پرو با گرادیان رنگی بنفش دیده می‌شود. جنس قاب این گوشی نیز شیشه‌ای است و یک الگوی X شکل را می‌توان دید. در اینجا٬ به جای دو دوربین از سه دوربین استفاده شده که یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند. در کنار این ماژول نیز می‌توان عبارت 48MP AI Camera را دید. بر اساس گزارش‌ها٬ مهم‌ترین تفاوت این دو مدل با یکدیگر دوربین‌هایشان است. مدل اصلی از دو دوربین 48 + 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند٬ در حالی که مدل پرو دارای سه دوربین 48 + 8 + 2 مگاپیکسلی است.

گوشی موبایل آنر 9 ایکس دارای یک نمایشگر 6.59 اینچی IPS LCD است که وضوح فول اچ دی پلاس و نسبت ابعاد 19.5:9 را ارائه می‌کند. تراشه‌ی کایرین 810 قدرت‌بخش این دیوایس است که 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگ فضای ذخیره سازی نیز آن را همراه می‌کند. رابط کاربری این دیوایس بر پایه‌ی اندروید 9 پای است و یک باتری 4,000 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی‌بخش گوشی جدید آنر است.

ما شنیده‌ایم یکم مرداد٬ آنر در کنار دو گوشی خانواده 9 ایکس خود از مچ‌بند هوشمند آنر بند 5 نیز پرده برداری خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. مچ بندش که خیلی شیکه

  2. بدون حاشیه به این میگن خدایی

  3. دوربین سلفیش پس کجاس