Galaxy Tab S6

گلکسی تب اس 6 با دوربین دوگانه معرفی خواهد شد

اینطور که پیداست، گلکسی تب اس 6 – Galaxy Tab S6 به زودی معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد تبلت جدید سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه است.

انتظار می‌رود شرکت سامسونگ در ماه آینده و در هفتم آگوست (16 مرداد) از گلکسی تب اس 6 در طول رویداد معرفی محصولات سری جدید گلکسی نوت 10 رونمایی به عمل آورد. گلکسی تب اس 6 شباهت زیادی به گلکسی تب اس 5 ای دارد، اما تفاوت‌هایی هم به چشم می‌خورد. Galaxy Tab S6 دارای دوربین دوگانه با سنسورهای 13 + 5 مگاپیکسل در سمت چپ قسمت بالای بخش عقب بوده و این در حالی‌ست که Galaxy Tab S5e دارای یک سنسور 5 مگاپیکسلی در بخش مرکزی عقب دستگاه است.

یک شیار در قسمت پایین دوربین‌ها وجود دارد که برای شارژ S-Pen تعبیه شده است؛ این مسئله نشان می‌دهد که قلم Galaxy Tab S6 از بلوتوث پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد Tab S6 با چهار بلندگو AKG همراه خواهد بود؛ 2 اسپیکر در قسمت بالا و 2 اسپیکر در قسمت پایین قرار گرفته‌اند. این تبلت دارای پورت USB-C است، اما از جک هدفون پشتیبانی نمی‌کند.

بر اساس اطلاعات موجود، محصول جدید سامسونگ با یک صفحه کلید جانبی که به صورت جداگانه عرضه می‌شود، همراه بوده و حداقل در سه رنگ آبی، خاکستری و صورتی عرضه خواهد شد. شایعات منتشرشده نشان می‌دهند که تبلت جدید سامسونگ دارای صفحه نمایش 10.5 اینچ و تراشه اسنپدراگون 855 است، اما قطعا اطلاعات بیشتری از این دستگاه در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. دوربیناش چنده؟؟؟؟

  2. به به به چ شوددد

  3. در متن : با چهار بلندگو ACG همراه خواهد بود !
    بلنگو Akg درسته.

  4. هواوی سرمایه گذاری نکرده توی بخش تبلت و لب تاب و مطمعنان برنده نهایی سونی و سامسونگه

  5. قدرتنمایی داره کشیده میشه سمت لب تاب ها