دوربین گوشی هواوی Mate 30 پرو قابلیت‌های منحصربه‌فردی برای فیلم برداری خواهد داشت

دوربین هواوی میت ۳۰ پرو (Huawei Mate 30 Pro) علاوه بر داشتن ویژگی‌های متفاوت برای عکاسی، در بخش فیلم برداری نیز به قابلیت‌‌های منحصربه‌فردی مجهز خواهد شد. گوشی هواوی Mate 30 پرو قرار است به سنسورهای دوربین مخصوصی مجهز شود.

هواوی میت 30 و هواوی میت30 پرو به عنوان آخرین پرچمداران این شرکت در سال 2019، تا چند ماه دیگر رونمایی خواهند شد. انتظار داریم همانند پرچمداران اخیر بزرگترین گوشی‌ساز چینی، در گوشی هواوی Mate 30 پرو نیز دوربین یکی از اصلی‌ترین نقاط مورد تمرکز باشد.

هواوی تا امروز بیشتر روی افزایش قابلیت‌های عکاسی دوربین‌های موبایل پرچمداران خود متمرکز بوده و کمتر به امکانات در حوزه فیلم برداری توجه کرده است. به همین دلیل گفته می‌شود در دوربین چهارگانه گوشی هواوی Mate 30 پرو یک یا چند مورد از از سنسورها به طور اختصاصی برای افزایش قابلیت‌های دوربین به منظور فیلم برداری قرار گرفته‌‌اند.

قابلیت‌های خاص گوشی هواوی Mate 30 پرو برای فیلم برداری

وب سایت آلمانی LetsGoDigital به تازگی به اطلاعاتی درباره یک پتنت مربوط به هواوی پی برده و راهکارهای ارائه شده در آن را جزو ویژگی‌هایی هواوی میت 30 پرو برشمرده است. در قسمتی از اسناد مربوط به این پتنت، جمله‌ای تحت عنوان «گوشی هوشمند، سینما، دوربین» ذکر شده است. در دیگر بخش‌های توضیحات، به دفعات عبارت «لنز سینمایی» دیده می‌شود.

اپتیک‌های مخصوص افزایش قابلیت‌های فیلم برداری با اپتیک‌های عادی تفاوت داشته و به کاربر اجازه می‌دهند در تمامی حالت‌ها همچون حین حرکت، به ضبط ویدیویی باکیفیت بپردازد. کاربر در زمان فیلم برداری با استفاده از گوشی هوشمند خود، روی فوکوس، کیفیت فریم‌ها، نور، گشودگی دریچه دیافراگم و دیگر عناصر کنترل کامل دارد. به عبارتی در گوشی هوشمند هواوی با سنسورهای دوربین مخصوص فیلم برداری، نرم افزار دوربین، به یک حالت تنظیمات دستی مجهز شده است.

به ادعای وب سایت LetsGoDigital قابلیت‌های دوربین گوشی هواوی Mate 30 پرو در بخش فیلم برداری کاملا منحصربه‌فرد بوده و پیشتر در هیچ گوشی هوشمندی دیده نشده‌اند. امیدواریم به زودی اطلاعات بیشتری در این رابطه به دست بیاوریم.

هواوی میت 30 پرو پرچمداری قدرت گرفته از تراشه 7 نانومتری کایری 985 است. صفحه نمایش امولد آن دارای اندازه 6.7 اینچ بوده و پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن به شمار خواهد رفت. اسکنر اثر انگشت داخل همین نمایشگر قرار می‌گیرد.

گوشی هواوی Mate 30 پرو دارای ناچ عریضی خواهد بود. تصاویر پنل جلویی گوشی هواوی میت 30 پرو به وجود یک فناوری شبیه فیس آیدی اشاره دارند. توان سیستم شارژ سریع آن بهبود قابل توجهی داشته و به 55 وات خواهد رسید. این گوشی قادر است دیگر گجت‌های پشتیبانی‌کننده از فناوری شارژ وایرلس را با توان 10 وات شارژ کند. البته به خاطر ظرفیت 4200 میلی‌آمپر ساعتی باتری، ظرفیت آن برای انجام چنین کاری محدود است. دوربین گوشی قادر به ثبت تصاویری 40 مگاپیکسلی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. طراحی واقعا زیبایی داره فک نمی کردم اینقدر قوی باشه

  2. این مدلیه ؟؟؟ خیلی خوشگله لامصب

  3. خخخ پس زایس چیکارس؟

  4. هواوی سالار همه ی دوربین هاست!!!!