گوشی های آنر

لیست گوشی های آنر که به اندروید 10 آپدیت می‌شوند

تعدادی از گوشی های آنر آپدیت اندروید 10 را دریافت خواهند کرد. در این مطلب گوشی های آنر هواوی که قرار است آپدیت اندروید کیو را دریافت کنند را بررسی می‌کنیم.

بعد از هر مرتبه معرفی یک سیستم عامل جدید از پلتفرم اندروید توسط گوگل، صدها میلیون کاربر بیقرار می‌شوند؛ با دریافت آپدیت سیستم عامل جدید، بدون نیاز به پرداخت هزینه، امکانات تازه‌ای به گوشی افزوده خواهد شد،‌ به همین دلیل طبیعی است که کاربران چشم‌انداز فرا رسیدن نوتیفیکیشن آماده بودن به‌روزرسانی سیستم عامل جدید باشند!

اگرچه آنر برند زیرشاخه هواوی بوده و تمامی تحریم‌های آمریکا علیه بزرگترین گوشی‌ساز چینی شامل حال این شرکت نیز می‌شود، اما آنر نیز توانسته همچون خود هواوی به نوعی به محدودیت‌ها غلبه کرده و توسعه اندروید 10 را برای برخی محصولات آغاز کند. بعد از این که هواوی وعده داد برای 11 گوشی آپدیت اندروید 10 را منتشر خواهد کرد، فهرست گوشی های آنر دریافت‌کننده این به‌روزرسانی نیز منتشر شد.

گوشی های آنر

گفته می‌شود هواوی در اولین کنفرانس توسعه‌دهندگان خود، که در روز هجدهم مرداد برگزار خواهد شد، از رابط کاربری EMUI 10 رونمایی می‌کند. این نسخه مبتنی بر اندروید ۱۰ توسعه پیدا کرده است. در همین زمان، رابط کاربری Magic 3.0 نیز معرفی می‌شود. این نسخه سفارشی‌سازی شده از اندروید (Magic) مخصوص گوشی های آنر است. بر اساس اعلام سازنده، گوشی های آنر که قرار است آپدیت اندروید کیو را دریافت کنند، به شرح زیر است:

گوشی های آنر دریافت‌کننده آپدیت اندروید 10

  • آنر 20
  • آنر 20 پرو
  • آنر 20 لایت
  • آنر وی 20
  • آنر 10
  • آنر 10 لایت
  • آنر 8 ایکس

گفتنی است پیش از این، به توسعه آپدیت اندروید 10 برای چهار گوشی اول فهرست بالا پی برده بودیم. هنوز درباره ویژگی‌های منحصربه‌فرد دو رابط کاربری EMUI 10 و Magic 3.0، که مبتنی بر اندروید 10 توسعه پیدا کرده‌اند، اطلاعاتی توسط هواوی منتشر نشده است. بر اساس یک سری اسکرین شات، تغییر اساسی آیکون‌ها در رابط‌های کاربری جدید، یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های آن‌ها به شمار می‌رود. گفته می‌شود برخی نرم افزارهای پیش‌فرض همچون اپلیکیشن دوربین نیز بازطراحی خواهند شد.

هواوی طی از سال گذشته تا امروز، قابلیت‌ها، راهکارها و تکنولوژی‌های متعددی را در EMUI گنجانده است. به عنوان نمونه باید به کامپایلر Ark، تکنولوژی GPU Turbo و فایل سیستم EROFS اشاره کرد. سال گذشته، فایل سیستم EROFS به عنوان بخشی از تکنولوژی ترسناک هواوی معرفی شد! بهبود الگوریتم‌های فشرده‌سازی به منظور صرفه‌جویی در حافظه و همچنین افزایش سرعت و عملکرد، مهم‌ترین مزیت آن محسوب می‌شود. میزان افزایش عملکرد گوشی به لطف فایل سیستم جدید 20 درصد عنوان شده است.

در مطلبی جداگانه، به بررسی تکنولوژی جی پی یو توربو و اعجاز آن برای افزایش بی‌نظیر توانایی گوشی های هوشمند پرداختیم.

پیش از اعمال تحریم‌های آمریکا علیه هواوی، هواوی از کامپایلر Ark رونمایی کرد. انتظار داریم این کامپایلر، برگ برنده بزرگترین گوشی‌ساز چینی در مقابل دیگر سازندگان دستگاه‌های اندرویدی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. سلام برای آنر پلی هم میاد چرا تو لیست نیست

  2. سلام. چرا انر 7aبه اندروید 10 اپدیت نمیشه😩😢☹️

  3. خوش به حالشون ما 9 هم نگرفتیم

  4. آنر بهتر از هواوی عمل میکنه والا

  5. البته فک کنم چون گوشی هاش کمه اینطور شده

  6. انر 8 هم ؟؟؟ خیلی خوبه