Nokia 7.2-1

احتمالا گوشی نوکیا 7.2 دارای دوربین سه‌گانه با طراحی دایره‌ای شکل خواهد بود

رندرهای مربوط به گوشی نوکیا 7.2 – Nokia 7.2 منتشر شده که نشان می‌دهد دارای دوربین سه‌گانه است. اینطور که پیداست، این دستگاه مجهز به باتری 3500 میلی‌آمپری خواهد بود.

با توجه به رندرهایی که اخیرا درباره گوشی جدید نوکیا 7.2 منتشر شده است، به نظر می‌رسد دوربین‌های سه‌گانه این دستگاه با طراحی خاص در بخش عقب قرار گرفته‌اند. دو دایره در قسمت عقب این گوشی به شکل عدد 8 قرار دارند که دایره بالایی از دایره پایین، بزرگ‌تر است. دایره بالا مکان قرارگیری سنسورهای سه‌گانه و یک فلاش است، همچنین در دایره کوچک پایین هم حسگر اثر انگشت قرار دارد.

نوکیا 7.2

مطابق با اطلاعات منتشرشده از طریق Slashleaks، این مدل جدید با شماره مدل TA-1198 و اسم نوکیا 7.2 عرضه می‌شود. همچنین در بخش جلوی دستگاه شاهد یک صفحه نمایش با ناچ قطره آب خواهیم بود. مطابق با گزارش‌های قبلی، سازندگان می‌خواهند از دوربین فوق عریض و سنسور عمق میدان در کنار دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی با لنز زایس استفاده کنند. هرچند، ما از نوع دقیق سنسوری که سازندگان به کار خواهند گرفت، اطلاعاتی در اختیار نداریم.

نوکیا 7.2

در بخش پایین این گوشی از رابط USB Type-C و در بخش بالای آن هم از جک 3.5 میلی‌متری هدفون استفاده شده است. یک دکمه اضافی در سمت چپ وجود دارد که گفته می‌شود، مخصوص هوش مصنوعی است.

نوکیا 7.2

در مورد سخت افزار، نوکیا 7.2 به اسنپدراگون 660 در کنار یک باتری 3500 میلی‌آمپر مجهز خواهد شد. البته، این اطلاعات فعلا در حد حدس و گمان هستند و ما نمی‌توانیم به صورت قطعی آن‌ها را تایید کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. نوکیا هیچوقت کپی کار نبوده برو تحقیق کن بعد بگو، اولین گوشی که تو دنیا به اینترنت متصل شد، یا اولین گوشی با دو صفحه نمایش، تو همه چیز قبلا بهترین بوده و اجرا کرده پس کپی نیست صرفا داره از گذشتش الهام میگیره، بعدشم الان اولین گوشی پنج دوربینه دنیا رو تولید کرده یه سر بری یوتوب میبینی که p30 رو شکست داده تو دوربین….

  2. طراحی خوبی نداره ولی معلومه دوربینه خوبن

  3. دوربین هاش پس باید خیلی قوی باشن

  4. مثلا گفنه کپی نکردم؟؟؟

  5. واقعا زیباست.ولی طبق منابع خارجی احتمالا پردازنده دراگون710داشته باشه.به احتمال قوی میخرمش

  6. بنظر من موفقیت چندانی نداره

  7. طراحی دوربین دایره ای خیلی دموده و مسخره س