گوشی چینی

قابلیت دوآل وای فای (Dual Wi-Fi) برای گوشی‌های دو شرکت اوپو و ویوو معرفی شد

دوآل وای فای قابلیت جالبی است که به یک گوشی هوشمند اجازه می‌دهد به صورت همزمان، به دو شبکه بی‌سیم اتصال پیدا کند. دو شرکت اوپو و ویوو تصمیم دارند از این پس، گوشی های خود را مجهز به این ویژگی عرضه کنند.

قابلیت دوآل وای فای از این پس در محصولات دو شرکت تحت اختیار هلدینگ BBK Electronics یعنی اوپو و ویوو به کار خواهد رفت. به لطف آن، دستگاه قادر است به صورت همزمان به دو شبکه وای فای اتصال پیدا کند. افزایش میزان پایداری و بالا رفتن پهنای باند جزو مهم‌ترین مزیت‌های دوآل وای فای است. به این ترتیب اگر اتصال به یکی از شبکه‌ها به هر دلیلی همچون از کار افتادن اکسس پوینت آن قطع شود، مشکلی در اتصال گوشی به اینترنت یا هر شبکه دیگری پیش نخواهد آمد.

تاثیر باورنکردنی دوآل وای فای بر سرعت دریافت فایل از اینترنت

حساب کاربری ColorOS در شبکه اجتماعی چینی ویبو، به تازگی یک ویدیو کوتاه از یک گوشی اوپو رینوو 10x زوم، که به طور همزمان به دو شبکه وای فای متصل شده، منتشر کرده است. یکی از این شبکه‌ها دارای فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز و دیگری 5 گیگاهرتزی است. این روش اتصال به لطف تکنیک دوآل وای فای سبب شد سرعت دانلود فایل با استفاده از گوشی مورد آزمایش تا 322 درصد افزایش پیدا کند. افزایش 44 درصدی سرعت بارگذاری صفحات وب، گواهی دیگر بر کارایی فوق‌العاده دوآل وای فای است.

شرکت ویوو نیز با استفاده از یک گوشی ویوو iQOO آزمایش تقریبا مشابهی انجام داد. این مرتبه، گوشی به لطف پشتیبانی از قابلیت دوآل وای فای توانست شبکه دارای تاخیر پایین‌تر را پیدا کرده و به آن متصل شود. در این آزمایش نیز یکی از شبکه‌ها دارای فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز و دیگری دارای فرکانس کاری 5 گیگاهرتز بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. نه خدایی قابلیت های فوق العاده عالی داره

  2. واقعا عالی خیلی خوبه ماکه کف کردیم از قابلیت هایی که داره

  3. معلومه بازرا شلوغ میکنن با این قابلیت ها

  4. چ سرعت بالایی داره اوففف

  5. دقت کردین چینی ها دارن هرچی فناوری جدیده امتحان میکنن