نمایشگر هوشمند هواوی

نمایشگر هوشمند هواوی در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد

بر اساس اطلاعات منتشرشده، نمایشگر هوشمند هواوی در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد. اینطور که پیداست، این نمایشگر در سه سایز مختلف در دسترس قرار خواهد گرفت.

هواوی در روز گذشته یک جلسه ارتباط با رسانه‌‌ها را در شنژن (Shenzhen) برگزار کرد و Yu Chengdong، مدیر فروش هواوی، استراتژی نمایشگر هوشمند غول تکنولوژی چین را اعلام کرد. او به صورت رسمی اظهار داشت که هواوی باید به منظور ورود به عرصه نمایشگرهای هوشمند از تلویزیون دیجیتال به تلویزیون اینترنتی تکامل یابد.

این محصول به مرکز تعاملی هوشمند، مرکز تجربه چند صفحه‌ای، مرکز کنترل IoT و مرکز سرگرمی‌های صوتی و تصویری تبدیل خواهد شد؛ این بدان معناست که نمایشگر هوشمند هواوی، یک مرکز تجربه چند صفحه‌ای با وضوح و نرخ بالای فرم را ایجاد خواهد کرد، همچنین فناوری نمایشگر هوشمند از کنترل از راه دور و اشتراک‌گذاری ساده قابلیت‌ها پشتیبانی می‌کند. اینطور که پیداست، این نمایشگر به مدیر ارشد HiLink تبدیل خواهد شد که در حال حاضر بیش از 50 میلیون کاربر، 900 مدل و 100 دسته‌بندی مختلف دارد.

نمایشگر هوشمند هواوی

این نمایشگر هوشمند مجهز به تراشه‌های هوشمند توسعه‌یافته انحصاری هواوی است؛ همچنین موتور HiAI هم 8 بخش کسب و کار صدای ترمینال هوشمند، پردازش زبان طبیعی، چهره، بدن انسان، تصویر، ویدیو، OCR و پرتره را پوشش خواهد داد. مدیر بخش فروش هواوی نشان داد که نمایشگر هوشمند جدید غول تکنولوژی چین مجهز به هسته هانگ منگ است.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، این تلویزیون مجهز به صدای هواوی و موتور کیفیت AI است؛ همچنین برای سرویس‌های ابری می‌تواند محتوای صوتی و تصویری را همانند موسیقی و فیلم هواوی، ادغام کند. ما منتظر نخستین دسته از این محصول در ماه سپتامبر هستیم، اما نمایشگر هوشمند آنر در ماه آگوست وارد بازار خواهد شد. Yu Chengdong در پایان جلسه اظهار داشت:

نمایشگر هواوی در سه سایز 55، 65 و 75 اینچ عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. قطعا همین طور هم خواهد شد من بهش اطمینان دارم

  2. لامصب همه چیزش هوشمنده