گوشی های آنر 20

آپدیت جدید گوشی های آنر 20 با هدف بهینه‌سازی دوربین عرضه شد

گوشی های آنر 20 هواوی (Huawei Honor 20) آپدیت Magic UI 2.1.0 را دریافت کردند. این به‌روزرسانی، عملکرد دوربین دو گوشی آنر 20 و آنر 20 پرو را ارتقاء می‌بخشد.

در نوامبر سال گذشته، آنر مجیک 2 آپدیت Magic UI 2.0 را دریافت کرد. این نخستین باری بود که آنر، برند زیر مجموعه‌ی هواوی از رابط کاربری EMUI این شرکت فاصله گرفت. هواوی می‌گوید Magic UI به عنوان سیستمی عرضه شده است که نسل جدید سیستم قدرت گرفته از هوش مصنوعی را به ارمغان میاورد. حالا گوشی های آنر 20 نیز به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند که سیستم Magic 2.1.0 را به همراه دارد. این به‌روزرسانی، بهینه‌سازی دوربین و تماس صوتی VoLTE از سوی چاینا تلکام را همراه خود دارد.

تغییرات گوشی های آنر 20 پس از به‌روزرسانی

در توضیحات این به‌روزرسانی موارد زیر آمده‌اند:

  • دوربین: بهینه‌سازی پایداری دوربین
  • ارتباطی: به صورت پیش‌فرض، تماس صوتی VoLTE از طریق چاینا تلکام فعال شده است
  • نمایشگر: حل مشکل رابط کاربری مخاطبین و تاریخچه‌ی تماس که گاهی ایرادات نامشخصی داشت

گوشی های آنر 20

این به‌روزرسانی با شماره‌ی 9.1.0.140 (C00E140R4P2) دارای حجم 160 مگابایتی است و در حال حاضر در اختیار کاربران چینی قرار گرفته است. این به‌روزرسانی به عنوان یک آپدیت OTA بوده و تمام دستگاه‌های سری Honor 20 به صورت همزمان آن را دریافت نخواهند کرد.

این خانواده از تراشه‌ی کایرین 980 با 8 گیگ رم LPDDR4X و حافظه‌ی داخلی 256 گیگابایتی از نوع UFS 2.1 بهره می‌برند. یک باتری 3750 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تامین برق مورد نیاز گوشی آنر 20 را بر عهده دارد که از فناوری شارژ سریع 22.5 وات نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، گوشی آنر از فناوری صوتی فراگیر مجازی 9.1 پشتیبانی می‌کند و فایل سیستم جدید EROFS را شامل می‌شود. توجه داشته باشید که در حال حاضر آپدیت Magic 2.1.0 مختص به نسخه‌ی چینی گوشی های آنر 20 است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اون از اولشم عالی بود حالا ببین دیگه چی هست

  2. چخبره همه راه به راه ابدیت میدنن برای دوبین