تبلت Galaxy Tab S6

اطلاعات جذابی از تبلت Galaxy Tab S6 سامسونگ به بیرون درز کرد

جزئیات جذابی از تبلت Galaxy Tab S6 سامسونگ به بیرون درز کرد. گلکسی تب اس 6 که تا چند روز آینده معرفی می‌شود، ظاهرا به دوربین دوگانه پشتی مجهز خواهد بود.

تبلت Galaxy Tab S6‌ ، تبلت پرچمدار آینده‌ی سامسونگ است که انتظار می‌رود هفته‌ی آینده معرفی شود. اینطور به نظر می‌رسد که ما تا هفته‌ی دیگر که از گوشی‌های خانواده نوت 10 و این تبلت معرفی می‌شود، همچنان شاهد درز اطلاعات آن‌ها خواهیم بود. در این مقاله اطلاعات بسیار جذابی از تبلت جدید سامسونگ را در اختیار شما قرار خواهیم داد، پس اگر می‌خواهید سامسونگ در رویداد Unpacked خود شما را شگفت زده کند، توصیه می‌کنیم این مقاله را نخوانید.

نخستین تصاویر این تبلت یک هفته پیش بود که منتشر شد و همراه آن با برخی از مشخصات فنی گلکسی تب اس 6 آشنا شدیم. شب گذشته، اطلاعات تازه‌تری به دست ما رسید تا با جزئیات بیشتری از این تبلت پرچمدار و جذاب آشنا شویم.

اخبار جدید از تبلت Galaxy Tab S6

اول از همه،‌ این خبر که گفته می‌شد دیوایس مذکور به یک باتری 6840 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود تکذیب شده و ظرفیت این باتری به گفته‌ی منابع نزدیک به سامسونگ، 7040 میلی‌آمپر سات خواهد بود. در هر صورت، این ظرفیت نسبت به باتری 7300 میلی‌آمپر ساعتی در گلکسی اس 4، کوچک‌تر شده است. یکی دیگر از بخش‌های جذاب این گزارش، ادعای تجهیز تبلت Galaxy Tab S6 به دوربین دوگانه پشتی متشکل از دو سنسور 13 + 5 مگاپیکسلی است. همچنین یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز روی قاب جلویی دیوایس قرار دارد.

تبلت Galaxy Tab S6

تبلت پرچمدار سامسونگ از نمایشگر 10.5 اینچی AMOLED با وضوح 2K بهره می‌برد و تراشه‌ی اسنپدراگون 855 قدرتبخش آن خواهد بود. ظاهرا وزن آن نیز از 483 گرم در اس 4، به 420 گرم رسیده است تا تبلت سبک‌تری را در دست بگیرید.

گفته می‌شود نسخه‌ی پایه‌ی تب اس 6 به یک رم 6 گیگابایتی و حافظه‌ی 128 گیگابایتی مجهز خواهد بود، اما یک نسخه‌ی قدرتمندتر با رم 8 و حافظه‌ی 256 گیگابایتی از آن نیز عرضه می‌شود. نیازی به گفتن ندارد که کاربران می‌توانند با یک کارت حافظه‌ی میکرو اس دی این فضای ذخیره سازی را تا 512 گیگابایت ارتقاء ببخشند. در انتها باید به حضور چهار اسپیکر برند AKG، اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، پشتیبانی از Samsung DeX، دستیار مجازی بیکسبی و یک قلم هوشمند S Pen که همراه این دیوایس عرضه می‌شود اشاره کرد. سامسونگ این تبلت را در دو نسخه‌ی LTE و WiFi عرضه خواهد کرد که هر دو در رنگ‌بندی آبی، خاکستری و صورتی فروخته می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سرعت اخبار سامسونگ واسه یه سال جلو تر خنده داره