سامسونگ گلکسی نوت 10

بررسی ویدیویی نسخه ماکت گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس سامسونگ

در این مطلب قصد داریم در قالب یک ویدیو به بررسی مشخصات فنی و ظاهری نسخه ماکت پرچمداران جدید سامسونگ، یعنی گلکسی نوت 10 (Galaxy Note 10) با نوت 10 پلاس (Galaxy Note 10 Plus) بپردازیم.

سامسونگ قصد دارد طی مراسمی در 17 مرداد ماه به طور رسمی از گوشی‌های گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس رونمایی کند و براساس برخی گزارشات احتمالا از همان روز، پیش‌فروش این موبایل‌ها نیز آغاز خواهد شد. به لطف یک افشاگر، روز گذشته به بسیاری از مشخصات فنی Samsung Galaxy Note 10 و +Galaxy Note 10 دست پیدا کردیم و با در نظر گرفتن تصاویر غیر رسمی که طی ماه جاری از این گوشی‌ها منتشر شده، می‌توان گفت تقریبا هرآنچه که سامسونگ قصد دارد در 16 مرداد اعلام کند از الان در اینترنت موجود است!

تفاوت گلکسی نوت 10 با گلکسی نوت 10 پلاس در چیست؟

نخستین فرق این دو گوشی به صفحه نمایش آن‌ها باز می‌گردد، نسخه استاندارد پرچمدار جدید سامسونگ از یک صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن 2280 در 1080 بهره می‌برد (کوچک‌ترین صفحه نمایش این سری از زمان گلکسی نوت 7)، در حالی که نسخه پلاس گلکسی نوت 10، صفحه نمایشی 6.8 اینچی با رزولوشن فوق‌العاده 3040 در 1440 دارد.

سامسونگ گلکسی نوت 10

سامسونگ گلکسی نوت 10

نکته قابل‌توجه در مورد پرچمدار نیمه دوم 2019 سامسونگ، چشم‌پوشی این گوشی‌ساز بزرگ از جک هدفون 3.5 میلی متری است و حالا شما مجبورید به USB Type-C (یو اس بی تایپ-سی) اعتماد کنید! همچنین مکان ماژول دوربین در گوشی‌های هوشمند سری بعدی گلگسی نوت تغییر کرده و در گلکسی نوت 10 و برادر بزرگ‌تر آن، ماژول دوربین اکنون در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته است و سنسورهایش به صورت عمودی مشاهده می‌شوند. دوربین جلو یا سلفی نیز در این موبایل‌ها احتمالا وسط بخش بالایی صفحه نمایش را اشغال خواهد کرد.

طبق گزارش‌ها، دوربین سه‌گانه سامسونگ Galaxy Note 10 با یک سنسور اولیه، لنز تله فوتو و لنز فوق‌العاده گسترده عرضه می شود. از طرف دیگر، Galaxy Note 10 Plus با چهار سنسور دوربین در قسمت پشتی به بازار عرضه خواهد شد که در آنجا سنسور چهارم یک لنز ToF خواهد بود که پیش از این در گلکسی اس 10 نیز شاهد همچین موردی بوده‌ایم. دیگر تفاوت این دو موبایل مربوط به مقدار رم آن‌ها می‌شود؛ نوت 10 و نوت 10 پلاس به ترتیب از 8 و 12 گیگ رم بهره می‌برند که مقدار قابل توجه‌ای است.

در ویدیو پایین می‌توانید علاوه‌بر مرور و مقایسه تمامی اطلاعاتی که چند روز قبل از پرچمدار جدید سامسونگ منتشر شد، اخبار و اطلاعاتی که به تازگی از این موبایل‌ها لو رفته را هم ببینید. پس این شما و این هم بررسی ویدیویی گجت‌نیوز از نسخه ماکت نوت 10 با نوت 10 پلاس سامسونگ.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا برنامه‌ای برای خرید این گوشی‌ها دارید؟ نظرات خود پیرامون ویدیو بالا را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.