بازیابی اطلاعات ابری در ویندوز 10

مایکروسافت قابلیت بازیابی اطلاعات ابری را به ویندوز 10 اضافه می‌کند

کمپانی مایکروسافت مشغول آزمایش قابلیتی برای بازیابی اطلاعات ابری در ویندوز 10 است. این باعث می‌شود٬ نصب مجدد ویندوز بدون از دست دادن اطلاعات آسوده‌تر باشد.

مایکروسافت قابلیت بازیابی اطلاعات ابری را برای ویندوز 10 توسعه بخشیده است که تفاوت زیادی با این ویژگی در مک او اس اپل ندارد. این ویژگی می‌تواند به کاربرانی که قصد ریست یا تازه‌سازی ویندوز 10 روی کامپیوتر خود دارند٬ راه آسوده‌تر و بهتری را ارائه کند. مایکروسافت اعلام کرده که در حال آزمایش یک ویژگی به نام “Cloud Download” است که می‌توانید وقتی نیازمند تنظیم مجدد ویندوز خود هنگام عملکرد بد سخت افزاری یا نصب مجدد ویندوز هستید از آن استفاده کنید.

بازیابی اطلاعات ابری ویندوز چگونه است؟

آن بسیار شبیه به راه نصب مجدد مک او اس توسط اپل است که به کاربران گزینه‌ای برای نصب یک کپی دانلود شده از تنظیمات ویندوز از طریق فضای ابری را ارائه می‌کند. البته چنین قابلیت مشابهی توسط مایکروسافت برای دیوایس‌های سرفیس در دسترس است که به کاربران اجازه می‌دهد اطلاعات ویندوز 10 را دانلود کرده و به واسطه‌ی فضای ابری٬ به ویندوز جدید انتقال دهند.

کمپانی ردموندی هنوز این قابلیت را در دسترس عموم قرار نداده است٬ اما اطلاعات آن با آخرین نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز اینسایدر در اختیار کاربران این برنامه‌ی ویژه قرار گرفته است. معمولا مایکروسافت پیش از انتشار نهایی قابلیت‌های جدید برای عموم کاربران٬ آن‌ها را برای مدتی توسط کاربران اینسایدر خود آزمایش می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*