شیائومی ردمی کی 20

بررسی ویدیویی گوشی شیائومی ردمی کی 20 (گجت تی وی)

شیائومی ردمی کی 20 (Xiaomi Redmi K20) یا همان شیائومی می 9 تی (Xiaomi Mi 9T)، گوشی میان رده‌ای از این برند چینی است که از ظاهر زیبایی بهره می‌برد. در ادامه ویدیوی بررسی ردمی کی ۲۰ را در گجت تی وی مشاهده می‌کنید.

شرکت چینی شیائومی به تولید گوشی های مقرون به صرفه و اقتصادی با مشخصات خوب و طراحی زیبا معروف است. این برند مدتی قبل از گوشی میان رده ردمی کی 20 یا می 9 تی با ظاهری نسبتا لوکس رونمایی کرد. شیائومی ردمی کی 20 با قیمت 290 دلار در بازار عرضه می‌شود و به چیپست 8 نانومتری اسنپدراگون 730 مجهز شده است.

صفحه نمایش تمام صفحه 6.39 اینچی با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل، 6 یا 8 گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین سه گانه 48 + 13 + 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی پاپ آپ که به صورت کشویی از بالای دستگاه بیرون می‌آید، سیستم عامل اندروید 9 با رابط کاربری MIUI 10، سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش، باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع 18 واتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی میان رده چینی محسوب می‌شوند.

اکنون برای شما ویدیوی بررسی شیائومی ردمی کی ۲۰ را آماده کرده‌ایم و شما می‌توانید در این ویدیو با مشخصات و ویژگی‌های گوشی از جمله طراحی، نمایشگر، دوربین، نرم افزار و سخت افزار آشنا شوید.

ویدیوی بررسی شیائومی ردمی کی 20

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. ممنونم واسه دوبله کردن بررسی gsmarena لطفا ویدیو های بیشتری از گوشی های شیایومی رو دوبله کنین

  2. ممنونم واسه دوبله کردن بررسی gsmarena لطفا ئیدیئ های بیشتری از گوشی های شیایومی رو دوبله کنین

  3. چرا به جای اینکه خودتون گوشی رو تهیه کنید و نقد و بررسی کنید نقد و بررسی دیگران را دوبله می کنید

  4. گوشی زشتیه از نظر ظاهری

  5. داداش این که دیگه میان رده نیست
    خود غوله