بازی بولی 2 (Bully 2) برای کنسول‌های نسل بعد منتشر می‌شود

این احتمال وجود دارد که شرکت راک‌ استار، بازی بولی 2 (Bully 2) را برای کنسول‌های نسل آتی یعنی ایکس باکس اسکارلت و پلی استیشن 5 منتشر کند.

بازی بولی 2 یکی از مورد انتظارترین عناوین شرکت راک استار به حساب می‌آید که نسخه اول آن در سال 2006 منتشر شد و از آن زمان توانسته طرفداران فراوانی پیدا کند. طرفداران سال‌هاست که خواستار انتشار قسمت جدیدی از این بازی هستند و شایعاتی که در این چند سال منتشر شده نیز نشان می‌دهد که این بازی بدون شک در دست ساخت قرار دارد.

در نسخه اول شما در نقش پسر نوجوان 15 ساله دردسرسازی به نام جیمی هاپکینز بازی می‌کردید که پدر و مادرش او را به مدرسه شبانه روزی فرستاده‌اند و محیط این آکادمی در واقع دنیای سندباکسی است که راک استار برای بازیکنان فراهم کرده بود تا در آن به گشت و گذار بپردازند. بولی 1 البته یک داستان جذاب هم داشت اما ماموریت‌های فرعی هیجان انگیزی نیز در بازی قرار داده شده بود که می‌توانست شما را برای ساعت‌ها سرگرم کنند. همچنین با پیشروی در بازی، می‌توانستید به وسایل نقلیه، اسلحه‌ها و مهارت‌های تازه‌ای دست پیدا کنید. بولی شاید در مقایسه با آثار بزرگ راک استار همچون رد دد ریدمشن، ال ای نویر و جی تی ای کمی نامتعارف به نظر برسد اما طرفداران فراوانی دارد که بدون شک از قسمت جدید آن استقبال می‌کنند.

بولی 2

طبق اخبار منتشر شده، بازی بولی 2 در سال 2020 برای کنسول‌های نسل جدید منتشر خواهد شد. طبق اطلاعاتی که پلی استیشن لایف استایل بدست آورده است، راک استار می‌خواهد این بازی را در اوایل عرضه کنسول‌های جدید منتشر کند و در کنار آن، نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان را نیز عرضه خواهد کرد تا بتواند مخاطبان بیشتری را جذب کند. این اطلاعات با شایعات قبلی که در سال 2017 منتشر شده بود، در یک راستا قرار دارد. در آن زمان هم یکی از کارکنان راک استار اعلام کرده بود که راک استار می‌خواهد این بازی را به صورت بین نسلی عرضه کند تا موفقیت آن کاملا تضمین شود.

با اینکه این خبر هیجان انگیز به نظر می‌رسد اما فراموش نکنید که چند هفته قبل، شایعاتی پیرامون کنسل شدن این بازی منتشر شده بود. تا زمانی که شرکت سازنده به صورت رسمی از این بازی صحبت نکند، نمی‌توان از اعتبار هیچ خبری مطمئن بود. راک استار در حال حاضر در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و در حال پشتیبانی و دریافت سودهای بیشتر از بازی‌های جی تی ای 5 و رد دد ریدمشن 2 است. پس بدیهی است که آن‌ها اولویت خود را بر روی عناوین شناخته‌ شده و معتبرتر خود قرار دهند.

ما هنوز نمی‌دانیم که بازی بولی 2 در سال 2020 چگونه خواهد بود. قسمت اول در سال 2006 یک اثر کاملا متفاوت به نظر می‌رسید و هنوز هم شاید متفاوت باشد. قابل درک است که راک استار تمرکز خود را روی بازی‌های بزرگ‌تر خود قرار دهد اما شاید عرضه یک اثر خاص و تا حدی کوچک، اتفاق خوبی برای این شرکت و طرفداران‌ پرشمار آن باشد.