اجباری شدن کارت سوخت

طرح اجباری شدن کارت سوخت از فردا اجرا می‌شود

طرح اجباری شدن کارت سوخت از فردا سه شنبه 22 مرداد 98 به صورت رسمی اجرا می‌شود و مالکان وسایل نقلیه می‌بایست فقط با کارت سوخت شخصی از جایگاه‌ها سوخت‌گیری کنند.

از فردا سه شنبه 22 مرداد 98 طرح اجباری شدن کارت سوخت به صورت رسمی اجرایی خواهد شد. البته این طرح قرار بود در روز 20 مرداد 98 به مرحله اجرا برسد، اما با در نظر گرفتن آماده نبودن برخی از کارت‌های سوخت مالکان وسایل نقلیه و جلوگیری از مشکلات احتمالی، پس از دو روز تعویق در 22 مرداد اجرا می‌شود. گفتنی است برخی از کارشناسان بر این باورند که مدتی پس از اجرای این طرح شاهد سهمیه بندی بنزین خواهیم بود.

اجباری شدن کارت سوخت از فردا

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد:

از فردا 22 مرداد 98 سوخت‌گیری و دریافت بنزین در جایگاه‌های سوخت فقط با کارت شخصی صورت می‌پذیرد که رمز همه کارت‌‌های سوخت 4 رقم آخر کد ملی مالکان کارت سوخت خواهد بود. طبق آخرین آمار 24 میلیون خودرو و موتورسیکلت در کشور تردد می‌کنند که تاکنون برای آنها کارت سوخت صادر کرده‌ایم. همچنین اگر رمز قبلی برای مالکان غیرقابل استفاده بود، 19 مرکز برای بازیابی رمز کارت سوخت در تهران وجود دارد که به صورت پیش‌فرض 4 رقم آخر کد فرد را به عنوان رمز کارت سوخت فعال خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. از این طریقم دزدی میکنن حالا معلوم نیست دو روز دیگه یه چیز دیگه میگن

  2. کار دیگه ای نمیتونستن انجام بدن ؟؟؟؟